کد خبر: 648399
تاریخ انتشار :

کوثری:

اسرائیل یک خطای دیگر کند پاسخ سپاه غیرقابل تصور خواهد بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونستی حق فعالیت در اربیل را ندارد، گفت: رژیم صهیونیستی یک خطای دیگر کند پاسخ سپاه غیرقابل تصور خواهد بود.

اسرائیل یک خطای دیگر کند پاسخ سپاه غیرقابل تصور خواهد بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی، گفت: این اقدام در پاسخ به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی بود و طبیعی است که جمهوری اسلامی ایران برای برخورد با رژیم صهیونیستی از توانایی و اقتدار بسیار بالایی برخوردار است و این توانایی حتی برای رژیم صهیونیستی قابل تصور هم نیست.

وی با تأکید به اینکه "رژیم صهیونیستی حق نزدیک شدن به مرزهای ما را ندارد"، گفت: فعالیت جاسوسی رژیم صهیونیستی در کشور عراق برای ما به هیچ عنوان قابل قبول نیست و صهیونیست‌ها باید بدانند که حضورشان در کشورهای همسایه ما با مرگ و نابودی‌ها آنها برابری می‌کند.

کوثری گفت: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد دست از پا خطا کند، سپاه پاسداران برای پاسخ به صهیونیست‌ها یک قدم جلوتر خواهد رفت و حتی ممکن است شدت و نوع پاسخ را تغییر دهد؛ صهیونیست‌ها خودشان خوب می‌دانند که ایران برای برخورد با رژیم صهیونیستی‌ از چه توانایی‌هایی برخوردار است و این توانایی چه لطماتی می‌توانند به صهیونیست‌ها بزند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها