کد خبر: 648505
تاریخ انتشار :

تبدیل صبر استراتژیک ایران به مقابله استراژیک

صدرالحسینی گفت: صبر استراتژیک ایران در طول این مدت در حوزه امنیتی از چند شب و با حمله های موشکی، سایبری و دستگیری چند نفوذ صهیونیستی به مقابله استراتژیک تبدیل شد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص دومین شوک امنیتی به رژیم صهیونیستی در کمتر در 24 ساعت با سید رضا صدرالحسینی، کارشناس مسائل غرب آسیا به صورت تلفنی گفتگو کرد.

سید رضا صدرالحسینی با اشاره به ادعاهای پوچ صهیونیست ها علیه ایران گفت: در یک سال و نیم گذشته، هر اتفاق ولو ساده ای در ایران رخ می داد، رژیم صهیونیستی با بزرگنمایی و برجسته سازی آن را منصوب به خود می کرد و شرایط را به گونه ای ترسیم می کرد که این رژیم نفوذ و تسلط کامل به مسائل امنیتی جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی افزود: در طول این یک سال، یک صبر استراتژیک بر دستگاه نظامی و امنیتی کشور بر اساس مولفه های امنیتی حاکم بود. اما از چند شب پیش این صبر استراتژیک نسبت به اختلالاتی که در حوزه امنیتی ایجاد می کرد، به مقابله استراتژیک تبدیل شد.

این کارشناس مسائل غرب آسیا در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو به هدف قرار دادن اربیل عراق توسط موشک های سپاه پاسداران اشاره و بیان کرد: یکی از مراکز مهم رژیم صهیونیستی که در اربیل واقع شده بود آسیب جدی وارد شد. این مرکز امنیتی رژیم صهیونیستی مدتی پیش آسیب امنیتی به کشور وارد کرده بود.

وی از واکنش ها به حمله ایران گفت و اظهار کرد: در همان ساعات اول رسانه های منطقه ای و نظام سلطه مطالب غیر واقعی را بیان کردند و آن را یک اقدام ضد حقوق بین الملل دانستند به طوری که باعث کشته شدن شهروندان شده است. اما با عکس ها و فیلم هایی که به صورت قطره چکانی مخابره شد، واقعیت ها روشن شد و نشان دادند آن ساختمان کاملا یک ساختمان استخباراتی بوده است.

صدرالحسینی همچنین از حمله سایبری ایران به پایگاه های مهم رژیم صهیونیستی در کمتر از 24 ساعت گفت و عنوان کرد: این مسئله نشان می دهد بخش امنیت داخلی و مجموعه دفاعی کشور کاملا هماهنگ هستند. همچنین یک تیم صهیونیستی که تلاش داشت به مراکز هسته ای نفوذ کند و در آنجا اقدام تخریبی کند هم توسط دستگاه های اطلاعاتی بازداشت شد. اقدام صهیونیست ها برای پاسخ دادن به ایران خیلی عجولانه بود و همین امر آنها را دچار خطای راهبردی کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها