کد خبر: 648925
تاریخ انتشار :

واکنش نامزد خاشقجی به درخواست دادستانی ترکیه برای ارجاع پرونده به عربستان

نامزد روزنامه نگار سعودی مثله شده در سفارت عربستان در استانبول نسبت به درخواست دادستانی عمومی ترکیه برای ارجاع پرونده محاکمه ۲۶ متهم سعودی دخیل در این پروند به عربستان، واکنش نشان داد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، پس از آنکه دادستانی عمومی ترکیه خواستار انتقال پرونده محاکمه ۲۶ متهم دخیل در قتل جمال خاشقجی،‌ روزنامه‌نگار منتقد عربستانی در سفارت این کشور در استانبول به عربستان، شد، "خدیجه جنگیز"،‌ نامزد این روزنامه نگار در واکنش به این درخواست با انتشار عکس نامزدش در توییتر نوشت؛ خون جمال به اذن خداوند پایمال نخواهد شد و اجازه نخواهیم داد که پایمال شود.

وی در سلسله تویتتی در توییتر نوشت؛ در جلسه رسیدگی به پرونده قتل جمال، دادستانی عمومی بنا به درخواست عربستان خواستار انتقال پرونده به عربستان و مختومه اعلام کردن آن در ترکیه شد.

وی افزود برای اینکه دادگاه رای نهایی را در این باره اعلام کند می‌بایست نظر وزارت دادگستری ترکیه را جویا شود.

جنگیز نوشت: کدام یک از این دو را انتخاب می‌کنیم؟ آرزوی زندگی به عنوان یک انسان با فضیلت یا ساختن زندگی با قرار دادن منافع مادی بر همه چیز.

او در نهایت سلسله توییت خود نوشت، نظامی که مبتنی بر منافع مادی باشد، سرانجام خود منفجر می‌کند، چرا که با ذات و فطرت بشر منافت دارد و در تضاد است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها