کد خبر: 648931
تاریخ انتشار :

امام جمعه کرج:

همه دشمنی‌ها با ایران بر سر اسلام است

امام جمعه کرج گفت:همه دشمنی دشمنان با ایران بر سر اسلام است.

همه دشمنی‌ها با ایران بر سر اسلام است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه نماز جمعه این هفته کرج با اشاره با اینکه رمضان ماه ضیافت الهی و ماه آمرزش است، اظهار کرد: یکی از بهترین کمالات در این ماه تمرین حسن خلق و اخلاق خوب است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت داشتن حسن خلق و اخلاق خوب توضیح داد: حسن خلق داشتن یک استغفار عملی است و خداوند به افرادی که دارای حسن خلق هستند، لقب مجاهد فی سبیل‌الله را می دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به فرارسیدن دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی عنوان کرد: در این روز ساختار حکومت در کشور مردمی شد و تعیین حکومت جدید در این روز توسط امام خمینی (ره) به مردم سپرده شد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه خلف امام راحل، رهبری معظم انقلاب از مردم به عنوان رکن جامعه اسلامی غافل نبوده است، گفت: برای ادامه مسیر در دهه پنجم جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بر دوش مردم به مورد جوانان گذاشته شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه جلوگیری از فساد یکی از اهداف و شعارهای جمهوری اسلامی است ادامه داد: خط نفوذ خزنده و با کلمات شیرین و کلمات عامه پسند به دنبال فاصله انداختن بین انقلاب است و جوانان نسل کنونی با هوشیاری جلوی این اهداف ایستادند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها