کد خبر: 649124
تاریخ انتشار :

آمریکا: زمان برای حل اختلافات باقیمانده با ایران وجود دارد

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره مذاکرات وین اعلام کرد ما هنوز معتقدیم زمان برای حل اختلافات باقی مانده ما وجود دارد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا عصر دوشنبه به وقت محلی در نشستی با خبرنگاران در محل وزارت خارجه آمریکا در واشنگتن در حالی این مطلب را بیان کرد که همواره از تاکتیک رو به پایان بودن زمان و ضرب الاجل ها برای بازگشت به برجام سخن گفته اما  اکنون که مذاکرات وین به منظور تصمیم گیری سیاسی کشورش دچار وقفه شده، معتقد است که زمان برای حل اختلافات باقیمانده وجود دارد.

ند پرایس در پاسخ به سوال خبرنگاری بیان کرد که از او پرسید مذاکرات تا چه زمانی ادامه خواهد یافت و نظر او در خصوص اظهارات مقامات ایرانی مبنی بر اینکه توپ در زمین آمریکا است، چیست؟ ادعا کرد همه کسانی که در مذاکرات حضور دارند می دانند چه کسی پیشنهادات سازنده ارائه کرده و چه کسی خواسته های نامربوط به برجام مطرح کرده است. با این حال ما در مورد این مسائل به صورت علنی صحبت نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد ما هنوز معتقدیم زمان برای حل اختلافات باقی مانده ما وجود دارد. ما همچنان معتقدیم بازگشت متقابل به پایبندی در راستای منافع عدم اشاعه هسته ای ما خواهد بود.

ند پرایس در راستای ادعاهای کشورش درباره برنامه هسته ای صلح آمیز ایران همچنان مدعی شد بازگشت متقابل به پایبندی برنامه هسته ای ایران را به صورت دائمی و قابل تایید محدود خواهد کرد

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها