کد خبر: 649275
تاریخ انتشار :

واکنش معنادار بانوی اصلاح‌طلب به حادثه دیروز مشهد

ایرنا/ دبیرکل حزب اتحاد ملت تاکید کرد: حادثه مشهد این نگرانی را به شدت دامن می‌زند که گروه‌هایی به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و منتسب کردن این حوادث به گروه‌های مهاجر هستند.

واکنش معنادار بانوی اصلاح‌طلب به حادثه دیروز مشهد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به شهادت رسیدن یک روحانی در حرم رضوی  ضمن تاکید بر لزوم بررسی علل خشونت‌گرایی و تروریسم اظهار داشت: هر مدافع حقوق بشری باید خشونت و ترور را محکوم کند چراکه قطعاً این نوع اتفاقات که به خشم و خشونت در جامعه دامن می‌زند، باید مورد توجه قرار گیرد و این نوع اقدام و عمل مورد مداقه باشد.

دبیرکل حزب اتحاد ملت تاکید کرد: با توجه به اتفاقاتی که پیرامون کشورمان می گذرد، مشخص است که یک جریانی به دنبال ایجاد اختلافات مذهبی و منتسب کردن آن به گروه‌های مهاجر هستند.

وی با تاکید براینکه جریان مذکور هدفش تکثر خشم و نفرت در جامعه است اظهار داشت: ایران جامعه‌ای است که به رغم همه مشکلات و نابسامانی‌ها تاکنون اجازه نداده است که اینچنین بین دیدگاه‌های متکثر، تقابل و اختلاف ایجاد شود بنابراین این وجه دامن زدن به اختلافات در جامعه‌ای که از انواع گسست‌ها رنج می‌برد بسیار خطرناک است و این زنگ خطر باید شنیده شود.

منصوری در عین حال خاطرنشان کرد: تا زمانی که ابعاد این ماجرا شناسایی نشود نمی‌توان قضاوت قطعی درباره آن داشت اما آنچه تاکنون قابل تحلیل است، این است که باید به شدت مراقب این نوع رفتارها بود لذا اگر ابعاد و عوامل آن شناسایی و مشخص شود چه برنامه‌ای در راستای زمینه سازی برای دامن زدن به این نوع خشونت‌ها طراحی شده است، به قضاوت دقیق‌تر کمک می‌کند. 

دبیرکل حزب اتحاد ملت همچنین یادآور شد که در جلسه شورای مرکزی روز گذشته این حزب اصلاح طلب درباره حادثه مشهد و نگرانی‌هایی پیرامون آن بحث و بررسی صورت گرفته و همچنین گزارش‌های دفتر سیاسی و ارکان حزب نیز ارائه شده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها