کد خبر: 649312
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه‌نیوز با جعفر قادری

نمایندگان از برخی وزرا دلخورند/قرار نیست تا پایان حامی دولت باشیم

نماینده اصولگرای مجلس گفت: با همین شرایط تحریم ها هم می شود کار کرد البته به شرطی که وزیر توانمند باشد و جرأت و جسارت به خرج دهد، در این صورت خیلی از راه ها و مسیرها را می تواند باز کند.

نمایندگان از برخی وزرا دلخورند/قرار نیست تا پایان حامی دولت باشیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: اکثریت نمایندگان مجلس یازدهم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نامه ای در حمایت از سیدابراهیم رئیسی امضا کردند اما امروز بسیاری از این نمایندگان آستانه تحمل خود را از دست داده اند و بی محابا دولت سیزدهم را به باد نقد، انتقاد، طعنه و کنایه می گیرند؛ در این میان زنگ خطر استیضاح چند وزیر نیز از ماه ها پیش به صدا درآمد و هر روز صدای آن بلند و بلندتر می شود.

جعفر قادری در گفتگو با نامه نیوز درباره جدی بودن اخبار مربوط به استیضاح برخی وزرا گفت: خودم پیگیر این موضوع نبودم و از جزئیات آن اطلاع ندارم اما نمایندگان از برخی وزرای دولت نگرانی‌ها دارند که این نگرانی ها را در قالب تذکر، سئوال و نطق های میان دستور بیان می کنند.

وی با بیان اینکه دلخوری‌هایی از عملکرد برخی وزرا وجود دارد، درباره پشیمانی اکثریت نمایندگان از حمایت انتخاباتی از سیدابراهیم رئیسی اظهار کرد: حالا اگر نامه امضا کرده باشند و نسبت به عملکردها ایراد داشته باشند، طبیعی است که انتقاد می کنند. در واقع زمانی که حمایت کردند به این مفهوم نیست که تا پایان دولت حمایت و همراهی کنند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: هر جا عملکرد مثبتی باشد نمایندگان از دولت دفاع می کنند و هر جا ایرادی باشد حتما انتقاد و طرح سئوال می کنند و تذکر می دهند، حتی اگر لازم باشد استیضاح می کنند. البته در جریان اصلاح طلب وقتی دولت از جناح خودشان باشد ایرادات و اشکالات را نادیده می گیرند اما جریان اصولگرا هر جا ایراد و اشکالی ببیند با آن برخورد می کنند.

وی افزود: دولت کارهایی را در حال انجام دارد اما برخی وزارتخانه ها به طور مشخص وزارتخانه های اقتصادی سرعت مورد انتظار نمایندگان مجلس را برای رسیدگی به مسائل ندارند و همین باعث شده که دلخوری هایی وجود داشته باشد.

جعفر قادری گفت: با همین شرایط تحریم ها هم می شود کار کرد البته به شرطی که وزیر توانمند باشد و جرأت و جسارت به خرج دهد، در این صورت خیلی از راه ها و مسیرها را می تواند باز کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها