کد خبر: 649562
تاریخ انتشار :

70 درصد مدیران دولت رئیسی همان مدیران قبلی‌اند

فردا/ فعال سیاسی اصولگرا گفت: عملکرد دولت سیزدهم با وجود همه مسائل و مشکلات ارث برده از دولت های گذشته قابل قبول است.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

این روزها اصلاح طلبان به نوعی می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند؛ آنها خود دلایل افزایش قیمت ها را می دانند اما تلاش دارند دولت سیزدهم را مسئول وضع موجود معرفی کنند.

سیدمهدی هاشمی در گفتگو با فردا درباره تلاش اصلاح طلبان برای معرفی دولت سیزدهم به عنوان مسئول وضع موجود گفت: متأسفانه عمده دوره های مدیریتی کشور در اختیار اصلاح طلبان بوده و کارنامه آنها نیز مشخص است. این نکته را باید در نظر گرفت که بیش از 70 درصد مدیران دولت سیزدهم همان مدیران قبلی هستند بنابراین با وجودی که هنوز فرصت تغییرات و اقدامات زیربنایی نشده، اصلاح طلبان شروع به انتقاد و فضاسازی علیه دولت سیزدهم کردند.

وی افزود: عملکرد دولت سیزدهم با وجود همه مسائل و مشکلات ارث برده از دولت های گذشته قابل قبول است؛ امیدواریم در سال جاری یک تحول و ارتقا و بهبود وضعیت قابل توجهی در اداره کشور اتفاق بیفتد، تا این مشکلاتی که سال ها روی هم انباشته شده است در مسیر حل و فصل قرار گیرند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه هر دولتی برای برنامه ریزی و شروع اقدامات یک سال زمان نیاز دارد، یادآور شد: دولت سیزدهم چه در حوزه داخل و سیاست خارجی با وجود همه محدودیت ها و مشکلات خوب عمل کرده است، امیدواریم تا پایان سال 1401 بهبود شرایط را در زمینه های مختلف شاهد باشیم.

وی ادامه داد: هیچ کسی به صورت کلی و عام نمی تواند درباره ارزان کردن قیمت ها صحبت کند شاید بتوان چند مورد را بیان کرد اما هیچ گاه نمی شود منکر تورم بود. نرخ تورم در همین مدت فعالیت دولت سیزدهم نسبت به گذشته قابل قبول ارزیابی می شود هرچند می توانست بهتر از این باشد.

این نماینده ادوار مجلس درباره میزان اقبال مردم به جریان اصولگرایی در انتخابات مجلس آینده، اظهار کرد: سال 1401 تعیین کننده است، نه 1400 و نه 1402. امسال دولت و مجلس می توانند یک ارتقا و بهبود وضعیتی را ایجاد کنند چون پیش از این دولت و مجلس شاید آن طور که باید با هم هماهنگ نبودند و سال آینده نیز کشور درگیر انتخابات مجلس و مسائل آن می شود.

وی افزود: سال 1401 را خوب پیش بینی می کنم و امیدوارم در این سال مجلس و دولت با همپوشانی و هم افزایی بتوانند بسیاری از عقب ماندگی ها را جبران کنند. امسال دولت می تواند با سرعت و مدیریت قوی تری کار خدمت رسانی به مردم را به ویژه در حوزه معیشت و مسکن پیش ببرد.

مهدی هاشمی بیان کرد: در مجموع معتقدم هر دوره متأثر از ادوار گذشته اش است اما نسبت به گذشته وضعیت رو به بهبود پیش می رود و امسال بیشترین جهش را شاهد خواهیم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها