کد خبر: 649597
تاریخ انتشار :

چهل و ششمین روز حمله روسیه به اوکراین؛

ثروت میلیاردرهای روسی ۴۰۰ میلیارد دلار آب رفت !

روز گذشته آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد مسکو به دنبال پایان جنگ در اوکراین در آینده ای نزدیک است. همزمان ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین گفت: «ما برای جنگ آماده‌ایم و همزمان راه‌های دیپلماتیک برای پایان دادن به این جنگ را هم دنبال می‌کنیم.»

ثروت میلیاردرهای روسی ۴۰۰ میلیارد دلار آب رفت !
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بامداد پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از هفته‌ها گمانه زنی، بالاخره فرمان حمله نظامی همه جانبه به اوکراین را صادر کرد.

 روز گذشته آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد مسکو به دنبال پایان جنگ در اوکراین در آینده ای نزدیک است.

همزمان ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین گفت: «ما برای جنگ آماده‌ایم و همزمان راه‌های دیپلماتیک برای پایان دادن به این جنگ را هم دنبال می‌کنیم.»

از سوی دیگر، "ایگور گیرکین" فرمانده سابق ارتش روسیه در جریان حضور در یک برنامه تلویزیونی هشدار داد که اگر روسیه نیروهای ارتش خود را بسیج نکند، جنگ با اوکراین وارد قلمروی روسیه می‌شود.

روز گذشته همچنین رئیس کمیسیون اروپا پرسشنامه پیوستن به اتحادیه اروپا را به رئیس جمهوری اوکراین تحویل داده و گفت: اکنون کی‌یف راه نزدیکی برای ورود به خانواده اروپا باید طی کند.

آخرین اخبار و تحولات مربوط به حمله روسیه به اوکراین را بخوانید.

ثروت میلیاردرهای روسی ۴۰۰ میلیارد دلار آب رفت

تحریم‌های اعمال شده علیه مسکو بر سر حمله نظامی روسیه به اوکراین، باعث شده است ثروتمندان روسیه صدها میلیارد دلار از ثروتشان را تنها در مدت یک ماه از دست دهند.

درخواست روسیه برای یکپارچه‌سازی سیستم‌های پرداخت گروه «بریکس»

وزارت دارایی روسیه اعلام کرد، این کشور که توسط تحریم‌های غربی هدف قرار گرفته از اقتصادهای نوظهور گروه "بریکس" (BRICS) خواسته است تا استفاده از ارزهای ملی را گسترش دهند و سیستم‌های پرداخت را یکپارچه کنند.

منبع: انتخاب

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها