کد خبر: 650098
تاریخ انتشار :

امام جمعه کرج:

رژیم صهیونیستی به زودی محو می‌شود

امام جمعه کرج گفت: روز قدس امسال روزی دیدنی و تماشایی است و به برکت مقاومت اسلامی و ملت مقاوم فلسطین، مستکبران عالم دچار عجر و ناتوانی شده‌اند.

رژیم صهیونیستی به زودی محو می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌ همدانی در خطبه‌های نماز جمعه 26 فروردین کرج با اشاره به نزدیک شدن شب‌های قدر گفت: در این شب‌ها از خود و دیگران غافل نباشید و در خواستن از خداوند متعال بخیل نباشید.

حسینی همدانی افزود: اهل بیت(ع) برای احیای شب قدر بسیار تاکید دارند بنابراین روزه داران این شب‌ها را  به هیچ بهانه ای از جمله بیماری از  دست ندهند و اعمال مومنان در شب قدر پذیرفته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه روز قدس هم نزدیک است، ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی، اعلام کرد: خواب مستکبران به برکت مقاومت اسلامی و خون های ریخته شده مردانی مانند شهید سردار سلیمانی تعبیر نمی‌شود.به زودی جشن پیروزی مستضعفان برمستکبران عالم گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه ترفندها و دشمنی های رژیم صهیونیستی امروز دامن این رژیم را گرفته است، تصریح کرد: سیاست رژیم صهیونیستی با مقاومت جوانان فلسطینی با شکست مواجه شده است و وعده الهی در مورد این رژیم نزدیک است و به  زودی لکه  ننگین بشریت  نابود و محو می‌شود.

امام جمعه کرج گفت: روز قدس امسال روزی دیدنی و تماشایی است و به برکت مقاومت اسلامی و ملت مقاوم فلسطین، مستکبران عالم دچار عجر و ناتوانی شده‌اند.

حسینی همدانی در ادامه به اقدامات عربستان علیه ملت مظلوم یمن هم اشاره و اعلام کرد: اقدامات و تحرکات این کشور در این هشت سال گذشته جز بی آبرویی چیزی برای عربستان نداشته است و عربستان به دنبال تجزیه یمن برای حفظ نفوذ خود در این کشور است. مقاومت یمن به فضل پروردگار هوشیار است و در مقابل دشمنان این کشور از کیان خود دفاع می کند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز به مسائل روز کشور هم اشاره و خاطرنشان کرد: وعده رئیس جمهور مبنی بر انتشار اسامی بدهکاران بانکی در گام اول محقق شد. شفاف سازی اقدامی بسیار خوب و اثرگذار در جامعه است که باید به دیگر دستگاه‌های حاکمیتی تسری یابد. اعلام اسامی بدهکاران کلان بانکی اقدامی امیدآفرین و اعتمادساز و در جهت جلوگیری از سوءاستفاده‌های بعدی است.

امام جمعه کرج افزود: بدهکاران کلان بانکی به مردم و منابع عمومی ظلم کرده اند و این اقدامات سبب عدم اعتماد مردم شده است و مهم رفتار و برخورد با این تخلفات از سوی دستگاه قضایی است.

نماینده ولی فقیه در البرز در بخش دیگری گفت: رسیدگی عاجل به مطالبات صنفی برای جلوگیری از هر گونه اتفاقات بعدی از خواسته‌های ما از ریاست جمهور است. اتلاف زمان در رسیدگی به مشکلات صنفی و مطالبات کارمندان و معلمان سبب فضاسازی، ناراضی تراشی و شیطنت توسط عده ای می‌شود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها