کد خبر: 650342
تاریخ انتشار :

آغاز فروش فوق‌العاده ۴ محصول سایپا + شرایط جدید ثبت نام

گروه خودروسازی سایپا، اولین فروش فوق‌العاده چهار محصول خود در سال جدید را هم در راستای اجرای چهارمین مرحله از طرح حمایتی از قانون حمایت از خانواده و جوانی (برای سه محصول) جمعیت از ۹ صبح امروز (دوشنبه) به مدت دو روز به مرحله اجرا می‌گذارد.

آغاز فروش فوق‌العاده ۴ محصول سایپا + شرایط جدید ثبت نام
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 این گروه صنعتی از امروز (دوشنبه ۲۹ فروردین ماه) اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود در سال ۱۴۰۱ را برای چهار محصول ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی، تیبا SX موتور M۱۵ و سایپا SE ۱۵۱ موتور M۱۳ به مرحله اجرا در می‌آورد.

مشتریان از ۹ صبح امروز  به مدت دو روز (بصورت شبانه‌روزی) فرصت دارند با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com درخواست خود را ثبت کنند. بر این اساس موعد تحویل خودروها حداکثر سه ماهه و با قیمت قطعی است. اما نکته حائز اهمیت موضوع، اینجاست که خودروهای تحویلی برای دو محصول کوییک و تیبا با مدل 1400 عرضه خواهند شد. 

طبق روال یک روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، قرعه‌کشی انجام و نهایتا یک روز بعد اسامی منتخبان نهایی مشخص خواهد شد. فهرست مشتریان نهایی از طریق همان سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت یک روز پس از اتمام قرعه‌کشی اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز فرصت دارند، نسبت به واریز وجه خودرو مطابق جدول فروش اقدام کنند.

لازم به ذکر است که همزمان با این طرح، چهارمین طرح حمایتی در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برای سه محصول (کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و تیبا SX) به اجرا در آمده است.

62236285 (1)

در این طرح حمایتی (مصوبه مجلس شورای اسلامی در تاریخ  ١٩ آبان ١٤٠٠ ) که خودروسازان آغاز کرده‌اند، امکان ثبت‌نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم آن‌ها از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد باشد، فراهم شده است؛ چنانچه تعداد متقاضیان مشمول که شرایط آن‌ها به تائید سازمان‌های ذیربط رسیده باشد، بیش از ظرفیت فروش باشد، منتخبان به روش قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد. در غیر اینصورت برای تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تائید سازمان‌های ذی‌ربط برسند، امکان ثبت‌نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد بود.

متقاضیان این طرح نیز با مراجعه به آدرس اینترنتی سایپا می‌توانند فرآیند ثبت نام در طرح مذکور را انجام دهند.بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، یک خودرو ایرانی به انتخاب و به نام مادر و همچنین به قیمت کارخانه در هر نوبت ثبت‌نام برای یک مرتبه، تحویل داده خواهد شد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها