کد خبر: 650834
تاریخ انتشار :

یارانه جدید | ثبت نام یارانه جدید | واریز یارانه جدید

یارانه جدید کی پرداخت می شود؟ | پرداخت یارانه جدید مشروط شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تا زمانی که همه دستگاه‌ها به پایگاه رفاه ایرانیان متصل شوند، دهک‌بندی در سیستم به صورت محتاطانه انجام می‌شود یعنی اصل بر این است که افراد درآمد و دارایی ندارند مگر آنکه خلافش ثابت شود.

یارانه جدید کی پرداخت می شود؟ |  پرداخت یارانه جدید مشروط شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دولت در سال جدید با حذف ارز ترجیحی پیشنهاداتی برای یارانه جدید دارد. به تازگی پرداخت یارانه گوشت به عنوان یارانه جدید توسط دولتمردان مطرح شده است.این یارانه جدید بر اساس گمانه زنی ها به 300 هزار تومان می رسد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالا پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم.

یارانه جدید

حجت‌الله عبدالملکی در زمینه آخرین وضعیت پایگاه رفاه ایرانیان، گفت: برخی دستگاه‌ها داده‌ها و اطلاعات آماری خود را در اختیار این پایگاه قرار دادند، این سامانه در حال حاضر فعال است و دهک‌بندی جامعه را مشخص می‌کند البته ما به دنبال اخذ اطلاعات سایر دستگاه‌ها و ثبت داده‌های آماری آنها در سامانه‌ هستیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تا زمانی که همه دستگاه‌ها به سامانه پایگاه رفاه ایرانیان متصل شوند، دهک‌بندی در سیستم به صورت محتاطانه انجام می‌شود یعنی ما فرض کردیم که افراد خودرو، ملک، حساب بانکی، سهام و سفر خارجی ندارند، هر زمان که داده‌ها و اطلاعات آنها در سیستم ثبت شود، دهک‌بندی‌ها اصلاح و تکمیل خواهد شد.

عبدالملکی با تشریح راهکارهای تعبیه شده برای برخورد با دستگاه‌هایی که همکاری نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: ضمانت خوبی در تبصره ۱۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ لحاظ شده و به موجب این تبصره همه دستگاه‌ها مکلف شدند تا اطلاعات خود را در اختیار قرار دهند.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور هم در هیئت دولت بر این موضوع تأکید کردند که با دستگاه‌های خارج از هیئت دولت مانند نیروی انتظامی و برخی بخش‌های قوه قضاییه نیز مکاتبه و پی‌گیری شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تکمیل اطلاعات پایگاه رفاه ایرانیان طبیعتاً نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها دارد، بیان کرد: دستگاه‌ها با این ضمانتی که در قانون بودجه دیده شده، قطعاً همکاری خواهند کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به نقل از خانه ملت؛ وی تصریح کرد: تکمیل اطلاعات و ثبت داده‌های آماری در پایگاه رفاه ایرانیان، کمک‌رسانی به بخش‌های ضعیف و کم درآمد جامعه را تسهیل خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها