کد خبر: 650899
تاریخ انتشار :

آزادی‌خواه: مساله حصر دست دولت نیست

احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در واکنش به خبر برطرف شدن محدودیت فیزیکی مقابل منزل یکی از محصورین حوادث ۸۸ در خیابان پاستور، و اینکه آیا قرار است دولت برای کاهش محدودیت محصورین اقداماتی انجام دهد یا خیر، گفت: «من در جریان این خبر نیستم. مسئله حصر دست دولت نیست و به شورای عالی امنیت ملی مربوط است. در واقع این شوراست که تصمیم‌گیری می‌کند.»

آزادی‌خواه: مساله حصر دست دولت نیست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نماینده مردم ملایر در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا دولت سیزدهم تصمیم دارد برای کاهش محدودیت محصورین اقداماتی انجام دهد یا خیر، عنوان کرد: «مسئله حصر دست دولت نیست و به شورای عالی امنیت ملی مربوط است. به باور من در حال حاضر اولویت اول مردم به هیچ عنوان این مسئله نیست. اگر چه ممکن است شورای عالی هم با واسطه تدابیری که رهبری در موضوعات مهم کشور دارند، تصمیم‌هایی بگیرد.»

خبرگزاری قوه قضاییه در خبری اعلام کرده است که «صبح امروز محدودیت فیزیکی مقابل منزل یکی از محصورین حوادث ۸۸ در خیابان پاستور، برطرف شد، اما اصل مراقبت از وی همچنان ادامه دارد.»

احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در گفتگو با «انتخاب» در واکنش به این خبر و اینکه آیا قرار است دولت برای کاهش محدودیت محصورین اقداماتی انجام دهد یا خیر، گفت: «من در جریان این خبر نیستم. مسئله حصر دست دولت نیست و به شورای عالی امنیت ملی مربوط است. در واقع این شوراست که تصمیم‌گیری می‌کند.»

این نماینده مجلس تاکید کرد: «به باور من در حال حاضر اولویت اول مردم به هیچ عنوان این مسئله نیست که پیگیری هم انجام شود. اگر چه ممکن است شورای عالی هم با واسطه تدابیری که رهبری در موضوعات مهم کشور دارند، تصمیم‌هایی بگیرد اما الان اولویت مردم مسئله معیشت، تورم، تحریم‌ها و ارز ترجیحی است که باید برایشان تدابیری اندیشیده شود.»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها