کد خبر: 650975
تاریخ انتشار :

جشن تولد فریبا نادری در ویلای لاکچری اش | کادو همسر فریبا نادری همه را غافلگیر کرد

فریبا نادری با انتشار عکس جدید در فضای مجازی جنجال تازه ای به پا کرد.

جشن تولد فریبا نادری در ویلای لاکچری اش | کادو همسر فریبا نادری همه را غافلگیر کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فریبا نادری بازیگر بی حاشیه و پراستعداد سینمای ایران است. فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت بزرگ شده است. فریبا نادری متأهل است و یک فرزند دختر دارد. فریبا نادری با بازی در سریال ستایش به اوج شهرت خود رسید. در ادامه به آخرین حاشیه زندگی فریبا نادری می پردازیم.

فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر خوش چهره و دوست داشتنی ایرانی می باشد که بیشتر او را در تلویزیون و سریال ها دیده ایم تا سینما و فیلم. وی از همین طریق نیز پله های شهرت را بالا رفت و حالا محبوبیت خوبی بین مخاطبین دارد.

 البته که این محبوبیت و شهرت پس از فعالیت های زیاد در اینستاگرام بیشتر شد و خانم بازیگر همانند بقیه سلبریتی ها در این فضا نیز تلاش برای نشون دادن خود دارد تا از یاد نرود! انگاری این روز ها همه نگاه ها به سمت سینمایی ها رفته و دائما یکسری بازیگر در حال رفتن به مراسمات مختلف سینمایی هستند و فتوکال و مصاحبه هاییست که از آن ها دیده و وایرال میشه. حالا این وسط هنرمندانی که کمرنگ شده اند مثل فریبا نادری باید به گونه ای ابراز وجود کنند تا بر سر زبان ها باشند و چه جایی بهتر از اینستا و فضای مجازی!

فریبا نادری متولد ۱۳۶۳، بازیگر و مدیر بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند. او به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.فریبا نادری می‌گوید: در سال ۱۳۶۳ به دنیا آمدم، از بچگی عاشق بازیگری بودم و بزرگ‌ترین آرزویم این بود که جای قهرمان فیلم‌هایی که دوستشان دارم، قرار بگیرم، اما پدر و مادرم مخالف بودند و سختگیری می‌کردند تا من به درس و مشقم بیشتر توجه داشته باشم.در دوران کودکی بسیار شیطون و بازیگوش بودم، از آنجایی که با برادرم حمید رابطه بسیار خوبی داشتم، تمام روز با او بازی می‌کردم و به همین خاطر شیطنت‌هایم هم پسرانه بود. من حتی یک عروسک هم نداشتم و بهترین اسباب بازی من توپ «چهل تیکه» بود، یادم می‌آید که با بچه‌های محل، کوچه را می‌بستیم و هفت سنگ یا فوتبال بازی می‌کردیم.

فریبا نادری

زمانی که در دوران راهنمایی تحصیل می‌کردم، به طور اتفاقی به من پیشنهاد اجرای برنامه «نیمرخ» داده شد، اما مادرم مخالفت کرد. از این حکایت چند سالی گذشت تا اینکه یک روز با دوستم که گریمور بود برای تست به دفتر «مسعود رسام» رفتیم، آن روز وی با تست بازیگران برای سریال «مروارید سرخ» مشغول بود، من هم غافل از این ماجرا نشسته بودم تا اینکه از اتاق شان آمدند بیرون و گفتند نوبت شماست. گفتم من برای تست بازیگری نیامده‌ام، دوستم آمده است… او به من گفت: حالا که آمدی بیا تست بده… آن روز خوش‌شانس بودم و در تست قبول شدم، اما می‌دانستم که خانواده‌ام مخالفت خواهند کرد.

فریبا نادری چندین سال بعد با همسر دومش آقای مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و حالا هم دختر به نام یارا نیز دارند. اما جدا از این ها فریبا نادری وقتی که مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود صحبت هایی کرد که کمی بعید بود.

خانم بازیگر در این گفتگو صریح و واضح اما با لحنی طناز می گوید که اوایل همسرش بگیر نبوده و او برای این ازدواج پیش قدم شده است.

همسر فریبا نادری مردی ثروتمند است به گونه ای که فریبا نادری بعد از شرکت در برنامه شام ایرانی و رونمایی از خانه لوکسش کلی معروف تر شد. 

فریبا نادری هم اینجور که از پست و استور هاش و در کل روزمرگی که منتشر می کنه مشخصه که دغدغه خاصی نداره اما به تازگی تصویری از خود انتشار داد که چهره ای ناراحت داشت و نوشت: کمی دلم گرفته از ادم هایی که دوستشان دارم!

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها