کد خبر: 647933
تاریخ انتشار :

داب اسمش جدی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون با خواننده غیر مجاز لب خوانی کرد و فیلمی به استراک گذاشت.

داب اسمش جدی فریبا نادری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون است. فریبا نادری دو بار ازدواج کرده و همسر اولش فوت کرده است. همسر دوم فریبا نادری مهرداد طباطبایی است. حاصل ازدواج فریبا نادری یک دختر به نام یارا است. فریبا نادری که یکی هز هواداران سرشناس استقلال هم به حساب می‌آید در اینستاگرام همراره فیلم ها و عکس های جنجالی‌ای منتشر می‌کند.

فریبا نادری بازیگر پولداری که خانه لوکسش را به رخ همه کشید حالا با انتشار تصویری با حال دِپ از خود از احوال این روز هایش نوشت.

فریبا نادری بازیگر معروف و خوش چهره ایرانی می باشد که البته در سینما و تلویزیون بسیار کمرنگ شده و مدام در اینستاگرام ابراز وجود می کند. این بازیگر زن با بازی در سریال "ستایش" با وجود اینکه نقشی منفی داشت اما خیلی خیلی معروف تر قبل شد.

البته فریبا نادری طرفداران خود را هم دارد و در اینستاگرام 2 میلیون فالوور دارد. وی در صفحه خود تصاویر زیادی منتشر می کند که بیشترشان هم سلفی هایی ساده و یا در آینه آسانسور ها هستند اما چیزی که نظر کاربران رو به خودش جلب کرد هشتگ های غیرعادی خانم بازیگر است که گاهی خیلی ریز و زیر پوستی زیر پستاش میزنه و به گفته برخی سعی بر شاخ شدن در اینستاگرام را دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها