کد خبر: 651013
تاریخ انتشار :

روایت سلیمی‌نمین از سه ضلعی رادیکال ها علیه قالیباف

سلیمی‌نمین گفت: جریان عدالت‌طلب یا عدالت‌فروش که علیه ریاست مجلس هجمه می‌کنند، چند صباح پیش انتقادات غیراصولی به شهید سلیمانی داشتند. همین فردی که در ماجرای حمله به ریاست مجلس شاخص شد، سردار سلیمانی را به‌عنوان کسی که عدالت‌طلب نیست، معرفی کرده بود درحالی‌که عدالت‌طلبی جزء لاینفک زندگی شهید سلیمانی بود.

روایت سلیمی‌نمین از سه ضلعی رادیکال ها علیه قالیباف
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

صبح نو : تحلیل‌های چندوجهی از فضاسازی‌های سیاسی اخیر علیه رئیس مجلس موجب شده تا به‌تدریج فضای غبارآلود و تاریک مدنظر گردانندگان این ماجرا زدوده شده و صحنه روشن شود. در این راستا عباس سلیمی نمین که سابقه‌ای طولانی در پژوهش‌های تاریخی و سیاسی دارد به تبارشناسی تخریب‌کنندگان قالیباف پرداخته و گفته: جریان اصولگرای تندرو در مجلس، با آقای قالیباف در تعارض جدی قرار گرفته و تلاش دارد مدیریت ایشان را تضعیف کند چون رییس مجلس با بسیاری از اقدامات ناپخته آن‌ها مخالف است.

او ادامه داده: جریان اصلاح‌طلب تندرو نیز دچار بی‌هویتی شده است. جنجال‌آفرینی و موج‌آفرینی، لازمه منحرف کردن اذهان جامعه از بی‌هویتی آن‌هاست. بی‌هویتی اصلاح‌طلبان تندرو به‌حدی است که آن‌ها را با رهبریت مرکزی اصلاحات هم در تعارض و درگیری قرار داده است؛ بنابراین اصلاح‌طلبان تندرو به ایجاد چنین موج‌هایی آن هم علیه کسی که عملکرد او شاخص است و آن‌ها را تحت فشار اجتماعی قرار داده، نیاز دارند.

سلیمی‌نمین همچنین اضافه کرده که جریان عدالت‌طلب یا عدالت‌فروش که علیه ریاست مجلس هجمه می‌کنند، چند صباح پیش انتقادات غیراصولی به شهید سلیمانی داشتند. همین فردی که در ماجرای حمله به ریاست مجلس شاخص شد، سردار سلیمانی را به‌عنوان کسی که عدالت‌طلب نیست، معرفی کرده بود درحالی‌که عدالت‌طلبی جزء لاینفک زندگی شهید سلیمانی بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها