کد خبر: 652079
تاریخ انتشار :

مرادی: رئیس جمهور سریعا وضعیت اقتصادی کشور را ساماندهی کند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اشتغال، خودرو با کیفیت و زندگی توام با آرامش حق مردم است، از رئیس جمهور خواست تا وضعیت اقتصادی کشور را سریع‌تر سر و سامان دهد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 احمد مرادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: کمر مردم از افزایش قیمت ها خرد شده است و دیگر قدرتی برای تامین کالاهای مورد نیاز خود را ندارند.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت خودروهای بی کیفیت روح و روان مردم را به هم زده و مافیای خودرو بی مهابا و علنی جولان می دهند، گفت: سوال این است که چه دستی در کار است که نمی توان با این مافیا برخورد کرد؟

نایب رئیس دوم کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: ضعف تیم اقتصادی دولت جنابعالی مشهود است و به شما تذکر خیرخواهانه می دهیم در انتخاب و انتصاب تیم خود تجدید نظر نمایید اگر نه مجلس کار قانونی خود را انجام خواهد داد.

مرادی با بیان اینکه اشتغال، خودرو با کیفیت و یک زندگی توام با آرامش حق مردم است، تاکید کرد: راه و روش دولت قبل را دنبال نکنید و وضعیت اقتصادی کشور را سر و سامان دهید.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس همچنین خواستار اجرای سریع طرح رتبه بندی معلمان شد و گفت: برای مردم استان هرمزگان موضوع ته لنجی و کالاهای ملوانی را جدی بگیرید و خساراتی که به کشاورزان وارد شده جبران کنید و ساخت منازل زلزله زدگان را سریعا دستور کار قرار دهید.

ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها