کد خبر: 652106
تاریخ انتشار :

افشاگری وزیر دفاع سابق آمریکا از عملیات تروریستی به شهادت رساندن شهید سلیمانی

وزیر دفاع سابق آمریکا در کتاب سوگند مقدس به ثبت برخی از لحظات مهم ارتکاب جنایت علیه ملت‌های مختلف از جمله لحظه‌ی عملیات تروریستی به شهادت رساندن شهید سلیمانی فرمانده پرداخته است.

افشاگری وزیر دفاع سابق آمریکا از عملیات تروریستی به شهادت رساندن شهید سلیمانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کتاب «سوگند مقدس: خاطرات یک وزیر دفاع در دوران فوق العاده» نوشته مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا از ژوئن ۲۰۱۹ تا نوامبر ۲۰۲۰ است که در آن به ثبت برخی از لحظات مهم ارتکاب جنایت علیه ملت‌های مختلف از جمله لحظه‌ی عملیات تروریستی به شهادت رساندن شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخته است.

وزیر دفاع سابق آمریکا در این کتاب آورده است که می‌دانستیم یکی از مقام‌های ارشد گروه‌های شیعه همراه (شهید) قاسم سلیمانی است، اما نمی‌دانستیم کدام و نمی‌دانستیم آیا مقام دولت عراق همراه او است یا نه. خودروها همان مسیر همیشگی را رفتند.در این جزئیات مشخص شده که آمریکایی‌ها به صورت زنده تصاویر خودروی شهید سلیمانی را تا لحظه انفجار تماشا می‌کرده‌اند.

اسپر می‌گوید بعد از اطمینان از اصابت موشک، یک کلمه به ذهنم آمد: عدالت! یک خط تصویری زنده برای ترامپ جهت تماشای عملیات فراهم شده بود.وزیر دفاع سابق آمریکا در این کتاب آورده است: نمونه DNA جمع آوری شده از صحنه عملیات و انگشتر با نگین قرمز رنگ، تایید می‌کرد که فرد مورد هدف، (شهید) سلیمانی بوده است.وی گفته بعداً خبردار شدیم که (شهید) ابومهدی مهندس همراه (شهید) سلیمانی بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها