کد خبر: 653150
تاریخ انتشار :

حسین ابراهیمی:دولت به سرعت فکری به حال طبقات ضعیف کند

حسین ابراهیمی گفت: در شرایط کنونی هم دولت باید به بهترین شکل کارها را جلو ببرد و هم صبر و تحمل داشته باشند.

حسین ابراهیمی:دولت به سرعت فکری به حال طبقات ضعیف کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سایت فردا نوشت: مردم از گرانی رنج می‌برند و دولت هم سعی می‌کنند وضعیت اقتصادی را سامان دهد و به نوعی هم مردم و هم دولت در شرایط کنونی تحت فشار شدید قرار دارند.

حسین ابراهیمی، فعال و تحلیلگر سیاسی، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «مسلم است که دولت طرحی را پیش گرفته تا بتواند از چالش‌های گذشته اقتصادی بیرون آید و راه سخت و دشواری را آغاز کرده است. مردم در این شرایط باید قدری دشواری‌ها را تحمل کنند تا از این شرایط عبور کنیم و به آرامشی اقتصادی برسیم. به هر حال این راه هم برای دولت و هم برای مردم دشوار و دارای چالش‌هایی است؛ پس هم دولت باید به بهترین شکل کارها را جلو ببرد و هم صبر و تحمل داشته باشند».

او ادامه داد: «ما مردم نجیبی داریم؛ مردمی که همیشه در سختی‌ها پشت نظام ایستاده‌اند. اکنون مردم در سختی هستند و آزار می‌بینند اما تحمل می‌کنند و مسئولان هم باید به سرعت برای بهبود اوضاع اقتصادی طبقات ضعیف فکری کنند».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «نیت دولت خیر است و اکنون در میانه یک اقدام بزرگ اقتصادی هستیم که انشالله با صبر و تحمل مردم، دولت به اهداف مورد نظر می‌رسد».

ابراهیمی در پایان درباره تأثیر اخذ نتیجه احتمالی در مذاکرات وین بر وضعیت اقتصادی مردم گفت: «اگر مذاکرات به نتیجه برسد حتما وضعیت عمومی اقتصادی در کشور خوب می‌شود و تردیدی در این موضوع نیست. به هر حال تحریم‌ها فشارهای زیادی بر مردم وارد کرد و خدا از سر تقصیرات بانیان تحریم‌ها نگذرد. البته این راه هم بگویم که تحریم‌کنندگان اهداف شوم بزرگی در سر داشتند که به لطف خدا به اهدافشان نرسیدند. آمریکا در طول تاریخ هرکجا سرک کشیده، جز آزار و اذیت نداشته است. خوی آمریکا قلدری و زورگویی است که ملت و نظام ایران با ایستادگی بر زورگویی آمریکایی‌ها فائق آمدند».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها