کد خبر: 653452
تاریخ انتشار :

باهنر: بهترین وقت برای جراحی اقتصادی بود

ایلنا نوشت : دبیرکل حزب جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت رئیسی یک کار خطیر و خطرناکی انجام داده است. اصلا موقعیت آزمون و خطا نیست. در فضای مجازی دنبال تضعیف نباشیم.

باهنر: بهترین وقت برای جراحی اقتصادی بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نقدهای قابل تاملی نسبت به این طرح انجام شده است. عده‌ای هم می‌گفتند که این طرح باید در زمان مناسبی اجرا می‌شد.وی تاکید کرد: جراحی اقتصادی باید زودتر از این انجام می‌شد، دقیق و خردمندانه باید اجرا شود اما مردم از اجرای این طرح نگران نباشند. وی افزود: نود درصد استفاده آب ما برای مصرف کشاورزی است. دولت رئیسی یک کار خطیر و خطرناکی انجام داده است. اصلا موقعیت آزمون و خطا نیست. در فضای مجازی دنبال تضعیف نباشیم.

هر سه قوه اجرایی از نظر استراتژی هماهنگ است که و اگر نکاه گنیم از نظر هماهنگی بهترین زمان برای جراحی اقتصادی این دوره است. امکان به تاخیر انداختن طرح وجود ندارد تا یک زمان بهتر و موقعیت بهتری انجام شود وجود ندارد.

وی افزود: کنگره جامعه اسلامی مهندسین قرار است هم به صورت مجازی و فیزیکی در تیرماه برگزار شود.مجلس دو سال از ان گذشت خیلی تغییری ایجاد نشد. انقلابی بودن مهم است اما انقلابی ماندن مهم است. تلاش می‌شود که انقلابیون انقلابی بمانند و نسل انقلابی به بار بیاورند.

در طول چهل سه و سال گذشته شعارهایی دادیم که باید بر روی اون شعارها باقی ماند. برخی از شعارها اجرایی نشد و حالا با گام دوم انقلاب. در چهل سال دوم. نواقص گذشته و پیگیری مطالبات شعارهای گذشته را انجام دهیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها