کد خبر: 653803
تاریخ انتشار :

اعلام مراکز فعال اهدای خون استان تهران در تعطیلات نیمه خرداد/ حضور تیم سیار در حرم امام خمینی(ره)

مدیرکل انتقال خون استان تهران از فعالیت ۵ مرکز اهدای خون و یک تیم سیار خونگیری در استان تهران برای تعطیلات نیمه خردادماه خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دکتر محمدرضا مهدی‌زاده با بیان اینکه 5 مرکز اهدای خون و یک تیم سیار خونگیری در استان تهران برای تعطیلات نیمه خردادماه فعال است، اظهار کرد: مراکز اهدای خون شهرری، ستاری و تهرانپارس در روز جمعه سیزدهم خرداد از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر و همچنین مرکز اهدای خون وصال شیرازی در روز جمعه سیزدهم خرداد از ساعت 8 صبح تا 10 شب و در تعطیلات روزهای شنبه 14 خرداد و یکشنبه 15 خرداد، از ساعت 8 صبح تا 8 و نیم شب آماده خدمت به داوطلبان اهدای خون است.

وی ادامه داد: تیم سیار خونگیری مستقر در حرم حضرت امام خمینی(ره) در روز جمعه سیزدهم خردادماه و از ساعت 5 بعدازظهر تا پایان مراسم و همچنین در روز شنبه چهاردهم خرداد و همزمان با برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره)، در ضلع جنوب غربی مترو واقع در صحن شرقی مرقد امام خمینی(ره) از ساعت 7 صبح تا پایان مراسم، میزبان حضور مردم شریف و نوعدوست برای انجام عمل انسان‌دوستانه اهدای خون خواهد بود.

مدیرکل انتقال خون استان تهران در ادامه اضافه کرد: مرکز اهدای خون ورامین نیز در روز یکشنبه پانزدهم خرداد و همزمان با حماسه تاریخی و قیام انقلابی مردم این شهرستان، از ساعت 8 صبح تا 4 بعدازظهر فعال خواهد بود و داوطلبان اهدای خون می‌توانند برای نجات جان انسان‌ها به این مرکز مراجعه کنند.

مهدی‌زاده با دعوت از مردم مهربان و خیرخواه استان تهران برای مشارکت در امر اهدای خون، خاطرنشان کرد: نیاز بیماران به خون و فرآورده‌های خونی، یک نیاز روزانه و همیشگی است که امیدواریم با حضور و همراهی مردم عزیز مثل همیشه، در تامین خون و فرآورده‌های خونی بیش از 160 بیمارستان و مرکز درمانی سطح پایتخت موفق باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها