کد خبر: 650699
تاریخ انتشار :

باز هم رئیسی برای حل مشکل 30ساله دستور داد!

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور روز شنبه در ادامه برنامه‌های سفر به شهرستان‌های غرب استان تهران ضمن بازدید از بیمارستان نیمه تمام امام خمینی شهریار، در گفتگو با پیمانکار و مسئولین وزارت بهداشت و درمان، از مشکلات و موانع تکمیل و معطلی ۳۰ ساله مطلع شد.

باز هم رئیسی برای حل مشکل 30ساله دستور داد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، رئیس جمهور معطلی ۳۰ ساله برای افتتاح پروژه‌هایی مانند بیمارستان شهریار را غیرقابل قبول دانست و اظهار داشت: امروز پروژه‌های نیمه تمام بسیاری در سراسر کشور به شکل نامناسبی مقابل دیدگان مردم قرار دارد که ضرورت دارد به سرعت آنها را سروسامان دهیم.

رئیسی در ادامه با تاکید بر اینکه در مدت زمان کمتر از یکسال این بیمارستان باید تکمیل شود از وزارت بهداشت و درمان خواست تا همزمان روند جذب نیرو و تأمین تجهیزات بیمارستان را شروع کند تا همز‌مان با تکمیل بیمارستان زمینه افتتاح کامل آن فراهم شود.

به گزارش فارس، بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی(ره) شهریار در اوایل دهه ۷۰ و توسط مرحوم هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور وقت کلنگ‌زنی شد و امروز با گذشت حدود ۳۰ سال و فراز و نشیب‌های فراوان در مرحله پیشرفت  فیزیکی ۹۵ درصدی بنا قرار دارد.

به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی ایران و استانی قرار است در نیمه نخست امسال بنای فیزیکی بیمارستان به اتمام رسیده و سپس نسبت به تجهیز و بهره‌برداری آن اقدام شود.

به گفته رئیس دیوان محاسبات استان تهران قیمت تمام شده این بیمارستان ۱۰۰۰ میلیارد تومان خواهد بود که میانگین هر تخت تقریبا ۳ میلیارد تومان بوده و نسبت به پروژه‌های مشابه در زمان خود هزینه ۱۰۰ برابری برای بیت‌المال دارد.

 

دستور رئیسی برای راه‌اندازی صنایع لبنی کاسپین

رئیس‌جمهور در بازدید از مجموعه بزرگ صنایع لبنی کاسپین با ابراز ناراحتی از راکد بودن آن، دستور داد مشکل سرمایه در گردش این مجموعه بلافاصله با هماهنگی بانک برطرف شده و حداکثر تا یکماه آینده به افتتاح برسد.

این مجموعه با سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی احداث‌شده و از ظرفیت اشتغال مستقیم برای ۸۰۰ نفر و غیرمستقیم ۳ هزار نفر برخوردار است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها