کد خبر: 653860
تاریخ انتشار :

دفع حمله تروریستی در جنوب سوریه

خبرگزاری سانا امروز (پنجشنبه) گزارش داد، نیروهای پلیس سوریه در حومه غربی درعا حمله تروریستی به ساختمانی در این منطقه را دفع کردند.

دفع حمله تروریستی در جنوب سوریه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از یک منبع در فرماندهی پلیس درعا گزارش داد، نیروهای پلیس در منطقه المزیریب ساعت ۲.۴۵ بامداد امروز پنجشنبه با یک گروه تروریستی که با مسلسل به ساختمانی در این منطقه حمله کرد درگیر شدند. این حادثه خسارات مادی برجای گذاشت. اما تلفاتی در بین نیروهای پلیس نداشت.

این منبع گفت، اعضای این گروه تروریستی  پیش از  متواری شدن "آر پی چی"شلیک کردند که به ساختمان برخورد کرد و خسارت‌های مالی برجای گذاشت.

منبع مذکور افزود: مقامات ذیصلاح در حال پاکسازی منطقه و تعقیب تروریست‌ها هستند.

پیشتر سایت المیادین به نقل از  منابع محلی در سوریه از وقوع یک انفجار مهیب در یکی از انبارهای مهمات وابسته به تروریست‌های "فیلق الشام" مورد حمایت ترکیه در نزدیکی شهرک "باسبقا" در شمال ادلب و هلاکت و زخمی شدن دهها تن از عناصر این گروه خبر داد.

همچنین چند تن از غیر نظامیان در اردوگاه‌ها و روستاهای نزدیک به منطقه انفجار مجروح شدند.

منابع مذکور اعلام کردند، دلیل این انفجار به رغم اخبار منتشر شده در خصوص هدف قرار دادن این انبار با یک فروند پهپاد ناشناس، هنوز مشخص نیست و این اخبار تاکنون تایید نشده است.

منابع به نقل از شاهدان این منطقه اعلام کردند، چند دستگاه آمبولانس کشته و زخمی شدگان را به  بیمارستان‌های صحرایی در شمال ادلب منتقل کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها