کد خبر: 653863
تاریخ انتشار :

حسینی: دولت طرح توزیع عادلانه یارانه ها را در راستای رفاه و آسایش مردم اجرا کرد

معاون امور مجلس رئیس جمهور دولت طرح بسیار مهم مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها را به رغم اشراف به سختی های آن در دستور کار قرار داده است تا بتواند شرایط موجود را در راستای رفاه و آسایش مردم تغییر دهد.

حسینی: دولت طرح توزیع عادلانه یارانه ها را در راستای رفاه و آسایش مردم اجرا کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، سید محمد حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان هوراند با تجلیل از روحیه انقلابی و ولایی مردم این شهرستان و عشق و ارادت آنان به امام راحل و رهبری عزیز اظهار داشت: امام راحل شخصیت بی بدیلی بودندکه تحول فکری عظیمی در ایران و در سطح منطقه و جهان ایجاد کردند به گونه ای که امروز ملت ایران، در مقابل زیادی خواهی های آمریکا با قدرت ایستاده است و سلطه گران نمی‌توانند آسیبی به ملت ایران وارد کنند. 

وی تصریح کرد: امروز رهبر فرزانه انقلاب همان آرمان و خط امام را  در اداره کشور با اشراف کامل پیگیری می کنند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به روحیه تحول خواهی دولت اظهار داشت: دولت سند تحول را در ۳۷ موضوع  تدوین کرده است تا بر اساس برنامه در مسیر رفع مشکلات اساسی کشور  گام بردارد و منشاء اقدامات ماندگار و موثری در کشور شود.

 حسینی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور با روحیه تلاش و خستگی ناپذیر تمام مسائل و مشکلات کشور را طی جلسات و برنامه های متعدد مورد رسیدگی و پیگیری قرار می دهد و در این مسیر همه باید همکاری و همراهی داشته باشند تا بتوان مشکلات انباشته شده را برطرف کرد. 

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اگر همگرایی و همدلی در اجرای برنامه ها دولت برای رفع مشکلات وجود داشته باشد بی تردید می توان سریعتر به نتیجه مطلوب رسید.

حسینی افزود: امروز دولت طرح بسیار مهم مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها را به رغم اشراف به سختی های آن در دستور کار قرار داده است تا بتواند شرایط موجود را در راستای رفاه و آسایش مردم تغییر دهد. 

 معاون پارلمانی رئیس جمهور حفظ و تقویت روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت را مورد تاکید قرار داد و گفت: ملتی که از چنین روحیه ای برخوردار باشد، میتواند به قله های پیشرفت و تعالی برسد و اینکه دشمنان دست به اقدامات تروریستی می‌زنند به خاطر ترس  و هراس از روحیه شهادت طلبی و زنده بودن ملت ایران است.

حسینی توجه به ظرفیت ها و مزیت های شهرستان هوراند در مسیر پیشرفت و آبادانی گفت؛ دولت در راستای عدالت گستری مناطقی که محروم واقع شدند را مورد توجه ویژه قرار می دهد و بنا دارد فاصله طبقاتی را کاهش داده و زمینه سوء استفاده و رانت را از بین ببرد.

 معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه دشمنان با برجسته کردن نقاط ضعف به دنبال سیاه نمایی و ناامید کردن مردم هستند اظهار داشت: امروز جهاد تبیین وظیفه همگانی است و باید با روشنگری در مسیر خنثی کردن توطئه های دشمنان گام برداریم.

 در این جلسه فرماندار، امام جمعه  و مسئولین شهری مشکلات و کمبود های شهرستان از جمله مشکل آب، استقرار ادارات دولتی در شهرستان و جاده های مواصلاتی را مطرح و دکتر حسینی اعلام داشت گزارش کارشناسی این مشکلات در جلسه شورای اداری استان که قرار است امشب به ریاست آیت الله رییسی برگزار شود، ارائه خواهد شد، حسینی همچنین اظهار امیدواری کرد این سفر برکات فراوانی در مسیر پیشرفت و آبادانی روز افزون استان آذربایجان شرقی به ویژه شهر کلیبر و هوراند به همراه داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها