کد خبر: 654032
تاریخ انتشار :

وزیر اطلاعات: دشمن از قدرت درونی نظام اسلامی ایران هراس دارد

وزیر اطلاعات گفت: امروز اگر دشمن با تمام امکانات خود علیه ما بسیج شده متوجه شده از قدرت درونی نظام اسلامی ایران هراس دارد و می داند که آمادگی مقابله با هر گونه تهدید را برخلاف وجود این همه سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه دارد.

وزیر اطلاعات: دشمن از قدرت درونی نظام اسلامی ایران هراس دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب در جمع فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرمانده قرارگاه قدس و مسولان نظامی و امنیتی در سالن اجتماعات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اظهارداشت: این امنیت پایداری که با اشراف اطلاعاتی در این منطقه بوجود آمده را مدیون رشادت های شهدا و بویژه شهید شوشتری و محمدزاده هستیم که باید قدر آن دانسته شود.

وی ادامه داد: امروز اگر دشمن با تمام امکانات خود علیه ما بسیج شده متوجه شده یک قدرتی در درون نظام وجود دارد که آمادگی مقابله با هر گونه تهدید را برخلاف وجود این همه سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه دارد.

وزیر اطلاعات افزود: امروز هزینه‌هایی که سازمان های ۱۸ گانه اطلاعاتی و امنیتی آمریکا دارند از بودجه سالیانه کل کشور ما بیشتر است، آنها تمام امکانات و تجهیزات خود را علیه کشور ما بسیج کرده‌اند و این ایستادگی ها و رشادت هاست که انقلاب را حفظ کرده و این قابل تقدیر و سپاس گذاری است.

وی ادامه داد: دشمن در مقطع فعلی بر روی سه موضوع متمرکز شده اول روی اعتراضات و شرایط اجتماعی ما حساب باز کرده در بحث مطالبات، اعتراضات، تجمعات و اصناف با شبکه سازی و سازماندهی برای گسترش آن ها تلاش میکند.

حجت الاسلام خطیب اظهارداشت: دوم اقدامات تروریستی که پرچم دار آن رژیم صهیونسیتی است، و سومین مورد از طریق فضای مجازی تلاش دارد ذهن ها را به ایران اسلامی مخدوش کند.

وی بیان کرد: متاسفانه رسانه دشمن طبلی که دارد نه تنها صدایش گوش خراش و آزاردهنده هست بلکه در جان و دل جوانان ما دارد ماندگار می شود. اگر چه با تمام تلاشی که دشمن دارد در نهایت به یاری خداوند پیروزی از آن جبهه اسلام و انقلاب هست.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها