کد خبر: 654059
تاریخ انتشار :

وزیر اطلاعات: دشمن روی سه موضوع متمرکز شده

دشمن در مقطع فعلی بر روی سه موضوع متمرکز شده است اول روی اعتراضات و شرایط اجتماعی ما حساب باز کرده در بحث مطالبات، اعتراضات، تجمعات، اصناف و... با شبکه سازی و سازماندهی برای گسترش آن‌ها تلاش می‌کند.

وزیر اطلاعات: دشمن روی سه موضوع متمرکز شده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وزیر اطلاعات گفت: امروز اگر دشمن با تمام امکانات خود علیه ما بسیج شده متوجه شده از قدرت درونی نظام اسلامی ایران هراس دارد و می‌داند که آمادگی مقابله با هر گونه تهدید را برخلاف وجود این همه سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه دارد.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب در دیدار فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرمانده قرارگاه قدس و مسولان نظامی و امنیتی در سالن اجتماعات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: این امنیت پایداری که با اشراف اطلاعاتی در این منطقه به وجود آمده را مدیون رشادت‌های شهدا و بالاخص شهید شوشتری و محمدزاده هستیم که باید قدر آن دانسته شود.

وی ادامه داد: امروز اگر دشمن با تمام امکانات خود علیه ما بسیج شده متوجه شده یک قدرتی در درون نظام وجود دارد که آمادگی مقابله با هر گونه تهدید را برخلاف وجود این همه سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه دارد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: امروز هزینه‌هایی که سازمان‌های هجده‌گانه اطلاعاتی و امنیتی آمریکا دارند از بودجه سالانه کل کشور ما بیشتر است، آن‌ها تمام امکانات و تجهیزات خود را علیه کشور ما بسیج کرده‌اند و این ایستادگی‌ها و رشادت هاست که انقلاب را حفظ کرده و این قابل تقدیر و سپاسگذاری است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در مقطع فعلی بر روی سه موضوع متمرکز شده است اول روی اعتراضات و شرایط اجتماعی ما حساب باز کرده در بحث مطالبات، اعتراضات، تجمعات، اصناف و... با شبکه سازی و سازماندهی برای گسترش آن‌ها تلاش می‌کند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: دوم اقدامات تروریستی که پرچمدار آن رژیم صهیونسیتی است و سومین مورد از طریق فضای مجازی تلاش دارد ذهن‌ها را به ایران اسلامی مخدوش کند.

خطیب بیان کرد: متاسفانه رسانه دشمن طبلی که دارد نه تنها صدایش گوش خراش و آزاردهنده است بلکه در جان و دل جوانان ما دارد ماندگار می‌شود. اگر چه با تمام تلاشی که دشمن دارد در نهایت به یاری خداوند پیروزی از آن جبهه اسلام و انقلاب است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها