کد خبر: 654265
تاریخ انتشار :

محمدحسن آصفری:صدور قطعنامه، سیاستی نخ‌نما شده است

محمدحسن آصفری گفت: من به اخذ نتیجه در وین خوشبین هستم و در آینده‌ای نه‌چندان دور خبرهای خوبی از وین خواهد رسید.

محمدحسن آصفری:صدور قطعنامه، سیاستی نخ‌نما شده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سایت فردا نوشت: تحرکات ضدایرانی غربی‌ها این بار در شمایل تلاش برای صدور قعطنامه‌ای علیه ایران در شورای حکام ادامه افزایش یافته است اما این اقدامات چه نتایجی در پی خواهد داشت؟

محمدحسن آصفری، نماینده مجلس، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و شورای حکام به نهادهایی برای اجرای سیاست‌های خصمانه آمریکا تبدیل شده‌اند و هر وقت که این کشور بخواهد بر کشوری دیگر فشار زور بگوید، این دو نهاد را جلو می‌فرستد تا به اهداف زیاده‌خواهانه‌اش دست یابد».

او ادامه داد: «آژانس و شورای حکام باید پاسخ دهند که دقیقا چه اقداماتی برای نظارت و کنترل صنعت هسته‌ای رژیم صهیونیستی انجام داده‌اند؟ این رژیم بزرگ‌ترین زرادخانه‌ها را دارد اما عضو آژانس نیست و آژانس هم هیچ وقت حتی یک‌بار هم نگفته که باید بر این رژیم نظارت هسته‌ای صورت بگیرد».

این تحلیلگر مسائل سیاست خارجی همچنین بیان کرد: «اکنون شاهد ادامه سیاست پلیس بد و پلیس خوب از سوی کشورهای اروپایی هستیم اما هدف همه آنها به همراه آمریکا افزایش فشار بر جمهوری اسلامی ایران است تا بتوانند در خلال مذاکرات امتیازاتی از ایران بگیرند و صدور قطعنامه‌ چه در شورای امنیت و چه در هر جای دیگر سیاستی نخ‌نماست که جمهوری اسلامی به خوبی با این سیاست آشناست و غربی‌ها باید بدانند که با چنین سیاست‌هایی ایران دست از حقوق حقه‌اش بر نمی‌دارد».

آصفری در پایان گفت: «در مجموع من به اخذ نتیجه در وین خوشبین هستم و در آینده‌ای نه‌چندان دور خبرهای خوبی از وین خواهد رسید زیرا غربی‌ها دیگر چیزی برای دفاع ندارند و در شرایطی که ایران به تمام تعهداتش عمل کرده و بدعهدان ماجرا غربی‌ها هستند، مانعی برای رسیدن به توافق به صورت واقعی و نه این شوهای سیاسی وجود ندارد».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها