کد خبر: 654266
تاریخ انتشار :

واکنش ایران به قطعنامه احتمالی شورای حکام

ایسنا/ نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که واکنش ایران به قطعنامه احتمالی ضد ایرانی شورای حکام هوشمندانه و قاطعانه خواهد بود.

واکنش ایران به قطعنامه احتمالی شورای حکام
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به ارائه شدن پیش‌نویس قطعنامه علیه ایران به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی توسط آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان گفت: واکنش ایران به قطعنامه احتمالی علیه ایران هوشمندانه و قاطعانه خواهد بود.

وی توضیح داد: ما بر مبنای اصول اسلامی و دیپلماسی فعال انقلابی برخورد می‌کنیم و از مواضع به حق ملت ایران دفاع خواهیم کرد. اجازه زیاده‌خواهی به دولت‌های وابسته به نظام سلطه را نخواهیم داد و اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای به حقوق ملت ایران تعدی شود در عین حال هیجانی هم نمی‌شویم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که مبانی اصلی سیاست خارجی بر پایه سه اصل عزت، حکمت و مصلحت است و بر مبنای آن و رویکرد هوشمندانه و قاطعانه برخورد می‌کنیم البته که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران هم دست دولت را برای برخورد باز گذاشته است.

عزیزی در پایان با اشاره به اظهارات گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: آقای گروسی حرف‌های لابی صهیونیست‌ها را می‌زند و تمامی منویات لابی صهیونیستی از حلقوم آقای گروسی خارج می‌شود و ترجمان تفکر صهیونیستی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها