کد خبر: 654522
تاریخ انتشار :

ابطحی: جبهه پایداری شاخصه اصلی سوپر انقلابی است

منیبان نوشت: رئیس دفتر دولت اصلاحات می‌گوید: سوپر انقلابی ها در دولت وجود داشتند ولی وقتی به قدرت می‌رسند باید تا حدودی خودشان را تعدیل کنند.

ابطحی: جبهه پایداری شاخصه اصلی سوپر انقلابی است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر دولت اصلاحات در پاسخ به اینکه سوپر انقلابی شامل چه افرادی می‌شود؟ گفت: سوپرانقلابی یک تفکر زشت است که به اصل انقلابی بودن آسیب می‌زند و طبیعتاً تفکرات سوپرانقلابی، در جریانات سیاسی وجود داشتند اما وقتی این افراد وارد قدرت می‌شوند، طبیعتاً باید خود را تنظیم کنند و نمی‌توانند به همان صورت سوپر انقلابی بمانند.

او با اشاره به ویژگی سوپر انقلابی ها تصریح کرد: از جمله ویژگی‌های یک سوپرانقلابی این است که به دنبال منافع خود و قدرت هستند و انقلاب و انقلابیگری را فدای این اندیشه می‌کنند که در این صورت دیگر، نه از انقلاب چیزی می‌ماند و نه از آن چیزهایی که آنها می‌خواهند، موردی می‌ماند. لذا منبع و منشأ سوپر انقلابی را قدرت ارزیابی می‌کنم. سوپر انقلابی ها در دولت وجود داشتند ولی وقتی به قدرت می‌رسند باید تا حدودی خودشان را تعدیل کنند، که در این شرایط باز همان سوپرانقلابی‌ها می‌شوند اپوزیسیون آن گروه از سوپر انقلابی هایی که در قدرت حضور دارند.

ابطحی در پاسخ به اینکه سوپر انقلابی ها برخاسته از کدام جریان سیاسی هستند؟ یادآور شد: اصلاح‌طلبان که دیگر در قدرت حضور ندارند. طبیعتاً جبهه پایداری شاخص فعلی‌ سوپر انقلابی ها است که تفکرات این شاخص در دولت وجود دارد اما باید خودشان را تعدیل کنند چرا که اینها به انقلاب آسیب می‌زنند و در مجموع افراطی‌گری آسیب‌زا است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها