کد خبر: 656576
تاریخ انتشار :

بازداشت عامل نشر اکاذیب علیه ملت ایران و عراق

باشگاه خبرنگاران/ دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، از دستگیری عامل نشر اکاذیب در فضای مجازی توسط سربازان گمنام امام زمان خبرداد.

بازداشت عامل نشر اکاذیب علیه ملت ایران و عراق
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که طی آن فردی با هدف اختلاف بین دو ملت ایران و عراق ادعا می‌کند که کامیون داران ایرانی در کشور عراق مورد تجاوز قرار می‌گیرند.

وی می گوید باتوجه به بررسی‌های بعمل آمده و کذب بودن این ادعا، موضوع در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت و سربازان گمنام شخص مورد نظر را شناسایی، تحت رصد و دستگیر کردند و در حال حاضر تحت قرار بازداشت و بازجویی قرار گرفته است.

دادستان کرمانشاه می گوید این فرد به کذب بودن ادعاهایش اقرار کرده است و طبق شواهد احتمالا این فرد با شبکه‌ها و رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران در ارتباط باشد.

به گفته این مسئول قضایی در کرمانشاه، بازجویی از این فرد کماکان ادامه دارد و تاکنون سه نفر دیگر هم در این رابطه دستگیر شده‌اند.

وی گفت:در دیدار اخیر مسئولان قوه قضائیه با مقام معظم رهبری،ایشان خواستار جدی گرفتن مسئله نشر اکاذیب در فضای مجازی شد و در این راستا و باتوجه به پیامدهای منفی این موضوع در جامعه، به‌شدت با انتشار دهندگان کذب که باعث تشویش اذهان عمومی می شوند، برخورد خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها