کد خبر: 656968
تاریخ انتشار :

یک مقام فلسطینی اعلام کرد

دیدار عباس و گانتس شاهد پیشرفتی نبود

یک مقام فلسطینی گفت که دیدار اخیر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هیچ پیشرفتی در زمینه سیاسی نداشته است.

دیدار عباس و گانتس شاهد پیشرفتی نبود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، شبکه عبری زبان "کان" به نقل از یک مقام فلسطینی که نام وی را فاش نکرده است، اعلام کرد که دیدار اخیر بنی گانتس، وزیر جنگ دولت رژیم صهیونیستی و محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گبد" نبوده، اما پیشرفت قابل توجهی نیز نداشته است.

این مقام فلسطینی گفت: عباس در این دیدار تاکید کرد که اقدامات اسرائیل در زمینه‌های اقتصادی و عمرانی در نبود یک روند سیاسی بی‌فایده است.

این منبع همچنین افزود: عباس تاکید کرد که می‌خواهد یک هماهنگی امنیتی و مدنی میان دو طرف وجود داشته باشد تا زمینه آرامش را فراهم کند، اما او نمی‌تواند این کار را یک طرفه انجام دهد.

همزمان با نزدیک شدن موعد سفر احتمالی رئیس جمهوری آمریکا به منطقه، منابع خبری شامگاه پنج‌شنبه از دیدار وزیر جنگ دولت رژیم صهیونیستی و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام‌الله خبر دادند.

عباس و گانتس در جریان این دیدار بر ضرورت آرام کردن اوضاع پیش از سفر بایدن به منطقه و هماهنگی امنیتی میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان تاکید کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها