کد خبر: 657234
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه‌نیوز با کنعانی‌مقدم

اصولگرایان درباره عملکرد دولت جوابی برای مردم ندارند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم امروز درباره عدم تحقق بعضی شعارهای دولت سیزدهم اصولگرایان را سرزنش می کنند.

اصولگرایان درباره عملکرد دولت جوابی برای مردم ندارند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: یک سال از روی کارآمدن دولت سیزدهم می گذرد. در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، مکانیزم های تشکیلاتی جریان اصولگرایی اعم از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت حمایت قاطع و صریحی از سیدابراهیم رئیسی داشتند. حال این سئوال مطرح است که آیا اصولگرایان از عملکرد این دولت رضایت دارند؟

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با نامه نیوز درباره میزان رضایت اصولگرایان از عملکرد دولت سیزدهم گفت: امروز بین دولت سیزدهم، قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی هماهنگی وجود دارد و اختلافاتی بین سه قوه دیده نمی شود. این مسئله مثبت است چون می تواند باعث افزایش کارآمدی دولت در حل مشکلات کشور شود.

وی با اشاره به شعارهای دولت سیزدهم افزود: جریان اصولگرایی توقعاتی از این دولت داشت که با توجه به عملکرد یکسال گذشته، نارضایتی هایی از این بابت وجود دارد و به طبع اعتراض ها و انتقادهایی به ویژه در حوزه اقتصادی مطرح می شود چون اصولگرایان امروز باید پاسخگوی مردم باشند. مردم توقع دارند در مقابل رأیی که دادند و اعتمادی که به جریان اصولگرایی در انتخاب رئیس جمهور کردند، پاسخ مثبتی دریافت کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: گرچه شورای وحدت و شورای ائتلاف در مسیر حمایت از دولت قرار دارند اما هنوز در انتظار به سر می برند و در مقابل مطالبات مردم، فعلا جوابی قانع کننده ندارند. مردم امروز درباره عدم تحقق بعضی شعارهای دولت سیزدهم هر دو مکانیزم یادشده را سرزنش می کنند.

وی درباره میزان محبوبیت دولت سیزدهم بیان کرد: دولت آرای سازمان دهی شده داشت که براساس توصیه های بزرگان سیاسی شورای ائتلاف و شورای وحدت سعی می کنند از رأی خودشان صیانت کنند اما اعتقاد ندارم به خاطر عملکرد دولت آرای جدیدی وارد سبد اصولگرایان شده است. ما باید روی این موضوع کار کنیم.

کنعانی مقدم تأکید کرد: ما باید به فکر رویش آرا باشیم و از ریزش آرا حتی الامکان جلوگیری کنیم. این مسئله هم به عملکرد دولت بستگی دارد. اگر دولت در حل مسائل و مشکلات اقتصادی موفق باشد قطعا ما با رویش آرا مواجه خواهیم شد، در غیر این صورت همین آرایی هم که دولت به دست آورده امکان دارد دچار ریزش شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها