کد خبر: 657406
تاریخ انتشار :

محمود عباس از بایدن چه خواست؟

یک منبع در ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین امروز(پنجشنبه) تاکید کرد، رئیس تشکیلات در دیدار فردا (جمعه) با رئیس جمهور آمریکا،در بیت لحم آغاز فرایند سیاسی با رژیم صهیونیستی را که مبتنی بر راه حل تشکیل دوکشوری و قطعنامه‌های مشروعیت بین‌المللی باشد درخواست خواهد کرد.

محمود عباس از بایدن چه خواست؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، این منبع به خبرگزاری اسپوتنیک گفت، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواهان اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی جهت خروج از حالت رکود سیاسی و انتقال به سمت آغاز فرایند سیاسی شد که مبتنی بر راه حل تشکیل دو کشور و اجرای قطعنامه‌های بین‌المللی باشد.

وی افزود: محمود عباس همچنین رئیس جمهور آمریکا را در جریان اوضاع و تحولات سیاسی،  تشدید اقدامات اسرائیل، انسداد چشم‌انداز سیاسی و تاثیر آن بر راه حل دو کشوری قرار خواهد داد.

این منبع خاطر نشان کرد، عباس بار دیگر بر درخواست خود در خصوص لزوم حذف اسم سازمان آزادی‌بخش فلسطین از لیست تروریسم آمریکا، بازگشایی مقر این سازمان در واشنگتن، بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس و بازگشت حمایت بی‌قید و شرط آمریکا تاکید خواهد کرد.

بر اساس برنامه‌های اعلام شده، جو بایدن صبح فردا (جمعه) از بیمارستان "اگوستا ویکتوریا" واقع در قدس شرقی بازدید خواهد کرد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین به کلیسای "المهد" نیز می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها