کد خبر: 657556
تاریخ انتشار :

واکنش روزنامه دولت به سخنان اخیر صالحی

ایران/ صالحی درحالی از شرایط غیرمطلوب کشور گلایه می‌کند که پیش از این به عنوان یکی از اعضای مماشات‌گر تیم سابق مذاکره‌کننده هسته‌ای، خود به عنوان یکی از بانیان وضع موجود بویژه در زمینه تخریب دستاوردهای کشور قلمداد می‌شود.

واکنش روزنامه دولت به سخنان اخیر صالحی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی که بواسطه استنکاف از اجرای قانون در دوره مسئولیت خود، احتمالاً در آستانه دادگاهی شدن است، در مراسم دومین سالگرد درگذشت یکی از نمایندگان ادوار مجلس سخنانی را بر زبان آورد که اولین مخاطب و متهم این جملات خود اوست.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر صالحی در این مراسم گفته است: «این ملت یک ملت بزرگ و تاریخ‌ساز است که سه هزار سال تمدن مکتوب دارد، شأن این ملت بزرگ شرایط کنونی نیست.» وی درحالی از شرایط غیرمطلوب کشور گلایه می‌کند که پیش از این به عنوان یکی از اعضای مماشات‌گر تیم سابق مذاکره‌کننده هسته‌ای، خود به عنوان یکی از بانیان وضع موجود بویژه در زمینه تخریب دستاوردهای کشور قلمداد می‌شود.

صالحی درحالی امروز و در هفتمین سالگرد انعقاد برجام نسبت به کارنامه خود سکوت کرده است که در جریان قدردانی از عملکرد دست‌اندرکاران برجام در بهمن سال ۹۴، ۱۰۰ سکه بهار آزادی جایزه دریافت کرده بود و هنوز آن را به بیت‌المال عودت نداده است. گفتنی است دولت روحانی وعده بهبود معیشت مردم از طریق برجام را داده بود اما آمارها نشان می‌دهد در شرایط پسابرجام و وابسته کردن اقتصاد به تکانه‌های بیرونی وضعیت اقتصادی کشور به مراتب بدتر از شرایط قبل از آن شده بود و تورم، بزرگترین میراث به جا مانده برای دولت جدید شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها