کد خبر: 657751
تاریخ انتشار :

زمان معرفی گزینه وزارت کار + جزئیات

فارس/ معاون رئیس جمهور زمان معرفی نامزد وزارت کار به مجلس را اعلام کرد.

زمان معرفی گزینه وزارت کار + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه جشن عید غدیر خم در شهرقدس در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در جلسه با مسوولان شهرستان در خصوص پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به این شهرستان بحث و گفت‌وگو و راهکارهایی برای اجرایی‌کردن آن‌ها پیشنهاد شد.

وی با اشاره به جمعیت بالای شهرهای پیرامون تهران، افزود: رئیس‌جمهور نیز شخصا به این مسئله اهتمام دارد و با سفر به شرق و غرب استان تهران ایجاد فرمانداری ویژه در شهریار و ورامین را اعلام کرد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به مطالبه افزایش تعداد نمایندگان شهرهای اطراف تهران به ویژه غرب استان تهران در مجلس، بیان‌کرد: این مسئله را نیز به جد در مجلس و دولت پیگیری خواهیم کرد.

حسینی در پاسخ به سوال زمان ارائه گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از زمان معرفی سرپرست، ۳ ماه رئیس‌جمهور فرصت دارد و این موضوع در دست بررسی است.

وی ادامه داد: هم در خصوص سرپرست فعلی این وزارتخانه و نیز در خصوص گزینه‌های پیشنهادی دیگر از سوی نمایندگان، خواص جامعه و کارشناسان، مسئله در دست بررسی است تا در نهایت گزینه‌ای مدنظر برای این وزارتخانه عریض و طویل که با مسائل متنوعی سر و کار دارد، معرفی شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح‌کرد: زمان اعلام گزینه این وزارتخانه نهایتا ۳ ماه از زمان معرفی سرپرست خواهد بود که امروز حدودا یک ماه سپری شده و در صورت جمع‌بندی رئیس‌جمهور پیش از این موعد نیز معرفی خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها