کد خبر: 657866
تاریخ انتشار :

کلیدی‌ترین انتظار جامعه از دولت

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر جلوی سوءاستفاده برخی‌ها از موضوع گرانی گرفته شود و وضعیت طوری باشد که به اقشار ضعیف فشار وارد نشود، اتفاق خوبی خواهد بود که امیدواریم شاهد آن در آینده باشیم.

کلیدی‌ترین انتظار جامعه از دولت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دولت سیزدهم در آستانه یکسالگی قرار دارد و این روزها عملکردش در حوزه های مختلف محل نقد و تحلیل است.

حجت الاسلام محمدتقی رهبر در گفتگو با فردا درباره میزان رضایت از عملکرد دولت سیزدهم گفت: در مجموع عملکرد دولت آقای رئیسی خوب بوده است. در حوزه سیاست خارجی و روابط با کشورها، راه اندازی خیلی کارهایی که متوقف شده بودند، تعامل و ارتباط با مردم و بازدید از نقاط مختلف کشور از جمله اقدامات مثبتی هستند که در این دولت انجام شدند.

وی افزود: کار کشورداری در این اوضاع و احوال خیلی سخت است؛ با وجود این سختی ها، دولتمردان زحماتی کشیدند و امیدواریم موفق شوند. البته انتظار درباره آینده بیشتر است تا آثار زحمات دولت نمایان شود. اگر بتوانند برای گرانی ها چاره اندیشی اساسی کنند این روزها خیلی مورد توجه خاص جامعه است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ضرورت رسیدگی به بی ثباتی قیمت ها در بازار کالا و خدمات، اظهار کرد: اگر جلوی سوءاستفاده برخی‌ها از موضوع گرانی گرفته شود و وضعیت طوری باشد که به اقشار ضعیف فشار وارد نشود، اتفاق خوبی خواهد بود که امیدواریم شاهد آن در آینده باشیم.  

وی درباره میزان رضایت اصولگرایان از اقدامات دولت طی یک سال گذشته، ادامه داد: نباید حاصل عملکرد دولت را به رضایت یک قشر خاص محدود کرد. باید فراتر از جناح نگاه کنیم و نظر کل جامعه را مدنظر قرار دهیم. باید تلاش کرد که وحدت اجتماعی ملت 85 میلیونی ایران حفظ شود و خدمت رسانی دولت هم به عموم و برای همه اقشار مردم باشد.

محمدتقی رهبر درباره میزان احیای اعتماد عمومی به توانایی دولت برای حل مشکلات کشور، گفت: معمولا مردم راضی هستند و عملکرد این دولت سرمایه اجتماعی را افزایش داده است. مردم ارتباط ها، تلاش ها و زحمات شبانه روزی دولت را می بینند. عزم این دولت برای خدمت گسترده به کشور مشهود است بنابراین در کل می توان گفت نگاه ها به این دولت مثبت است. | منبع: فردا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها