کد خبر: 658320
تاریخ انتشار :

وزیر اطلاعات:

یک تیم اسرائیلی را قبل از بمب‌گذاری دستگیر کردیم

وزیر اطلاعات تصریح کرد: با هم افزایی و هماهنگی و همکاری مناسب و همه جانبه که بین دستگاه‌های نظامی، انتظامی، قضائی و اطلاعاتی به وجود آمده است، شاهد اقتدار امنیتی مطلوبی در کشور هستیم.

یک تیم اسرائیلی را قبل از بمب‌گذاری دستگیر کردیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات طی سخنانی در بیست و پنجمین گردهمایی سراسری ائمه جمعه کشور اظهارکرد: دولت مردمی و انقلابی رئیسی تصمیم جدی دارد که فرامین، بیانات و رهنمود‌های رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی را عملیاتی کند که این امر با یاری امامان جمعه و جماعات و صبر و استقامت مردم امکان پذیر است.

وزیر اطلاعات گفت: علی‌رغم سرمایه‌گذاری دشمن و کارزار جنگ‌های همه‌جانبه علیه امنیت کشور، شرایط امنیتی کشور مطلوب است و در این دولت مردمی و انقلابی با هم افزایی و هماهنگی و همکاری مناسب و همه جانبه که بین دستگاه‌های نظامی، انتظامی، قضائی و اطلاعاتی به وجود آمده است، شاهد اقتدار امنیتی مطلوبی در کشور هستیم.

خطیب همچنین حرکت‌ها و اقداماتی که رژیم صهیونیستی در راستای ایجاد ناامنی و خرابکاری در کشور دنبال می‌کند را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند یکی از تیم‌های عملیاتی رژیم صهیونیستی را، بر خلاف اعلام یکی از رسانه‌های داخلی، قبل از اینکه موفق به بمب‌گذاری شوند دستگیر و توطئه آن‌ها را خنثی کند.

وزیر اطلاعات با اشاره به اقدامات اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت ملی کشور گفت: هر کشوری که لانه‌ای علیه امنیت کشور ما داشته باشد، بداند که از اقدام ما در امان نخواهد بود.

وی افزود اکنون رژیم صهیونیستی هر روز یک حادثه را تجربه می‌کند و این از توفیقات جبهه مقاومت و برکاتی است که از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به جای مانده است.

وزیر اطلاعات اظهارکرد: دولت قدم‌های بزرگ و ستودنی را برای ساماندهی معیشت مردم برداشته است که انشاالله شرایط اقتصادی کشور به سمت مطلوبی پیش خواهد رفت.

خطیب درخصوص تعامل با همسایگان گفت: دولت تمام توان خود را به کار گرفته است که ارتباط و تعامل با کشور‌های همسایه را گسترش دهد.

وی همچنین به سفر‌های استانی دولت اشاره کرد و گفت: یکی از عواملی که مردم همراهی خوبی با دولت دارند، رویکرد‌های مردمی این دولت است که حضور میدانی رئیس جمهور محترم از نشانه‌های آن می‌باشد. | منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها