کد خبر: 658408
تاریخ انتشار :

رئیس جمهور پیام داد + متن پیام

رئیس جمهور در پیامی درگذشت هنرمند برجسته و استاد متعهد مرحوم حبیب‌الله صادقی را به خانواده، جامعه هنری و دوستداران وی تسلیت گفت.

رئیس جمهور پیام داد + متن پیام
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت درگذشت مرحوم حبیب‌الله صادقی آورده است: این پیشکسوت عرصه هنرهای تجسمی با پیوستن به نهضت امام خمینی، ذوق سرشار و توانمندی‌های هنری خود را وقف پیروزی انقلاب اسلامی کرد و در کمال وارستگی و خلق آثار ارزنده، در کنار مردم و انقلاب ماندگار باقی ماند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت هنرمند برجسته و استاد متعهد، مرحوم حبیب‌الله صادقی، موجب تاسف و تالم خاطر شد.

این پیشکسوت عرصه هنرهای تجسمی با پیوستن به نهضت امام خمینی، ذوق سرشار و توانمندی های هنری خود را وقف پیروزی انقلاب اسلامی کرد و در کمال وارستگی و خلق آثار ارزنده، در کنار مردم و انقلاب ماندگار باقی ماند.

اینجانب درگذشت این هنرمند مردمی و انقلابی را به خانواده محترم، جامعه هنری و دوستداران آن فقید سعید تسلیت عرض می کنم و برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و سلامت از خداوند بزرگ مسالت دارم.

به گزارش ایرنا، حبیب‌الله صادقی هنرمند نقاش شناخته شده کشورمان که آثارش در بازتاب مفاهیم انقلاب و دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرده بود، صبح روز چهارشنبه (۵ مردادماه) در سن ۶۵ سالگی بر اثر بیماری قلبی درگذشت.

منبع: ایرنا

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها