کد خبر: 660052
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/گفتگوی نامه‌نیوز با علیرضا سلیمی

ادعای عبور جریان‌انقلاب از رئیسی،تحلیل‌ذهنی افراد است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی هنوز متن توافق نهایی نشده، چه طور برخی افراد موضوعی را ادعا و براساس آن نیز حکم صادر می کنند.

ادعای عبور جریان‌انقلاب از رئیسی،تحلیل‌ذهنی افراد است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: از روزی که سوپرانقلابی ها احساس کردند سیدابراهیم رئیسی موافق احیای برجام است، در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی با نقادی صریح عملکرد دولت او را به چالش کشیدند، حتی به این هم اکتفا نکردند بلکه پا را فراتر گذاشتند و تلویحا از مرزبندی جریان انقلاب با سیدابراهیم رئیسی و دولت سیزدهم سخن گفتند.

علیرضا سلیمی در گفتگو با نامه نیوز درباره ادعای عبور جریان انقلاب از سیدابراهیم رئیسی و دولت او گفت: همه اینها تحلیل ذهنی برخی افراد است.

وی درباره انتقادها به متن توافق احیای برجام اعم از موقتی بودن و ضعیف‌تر بودن آن در مقایسه با متن برجام اظهار کرد: هنوز متن منتشر نشده است و هیچ چیز قطعی نیست چون شکل گیری توافق بستگی به نظر و پاسخ آمریکایی‌ها دارد بنابراین الان توپ در زمین آمریکایی هاست.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار کرد: وقتی هنوز متن توافق نهایی نشده، چه طور برخی افراد موضوعی را ادعا می کنند و براساس آن نیز حکم صادر می کنند، باید اول اجازه داد متن منتشر شود بعد درباره آن قضاوت کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها