کد خبر: 660635
تاریخ انتشار :

رئیسی: هرگونه اقدامی که باعث ناامیدی مردم شود خط قرمز دولت است

رئیس جمهور هرگونه سخن یا اقدامی را که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی دانست و گفت: نباید با انتشار برخی گزارش‌های غیر مستند در رسانه‌ها، مردم را نگران کرد و همه همکاران دولت تلاش کنند موضوعات بین دستگاهی را فورا حل و فصل کنند و نتیجه اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم برسانند.

رئیسی: هرگونه اقدامی که باعث ناامیدی مردم شود خط قرمز دولت است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رئیس جمهور با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرا رسیدن هفته دولت، افزایش اعتماد و امید مردم به دولت را مهمترین وظیفه و دستاورد دولت برشمرد و تاکید کرد: هرگونه سخن یا اقدامی که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی است.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه گزارش اقدامات و عملکردها به مردم و همچنین فرصتی برای ارزیابی خدمات و عملکرد یکساله وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: در میان مردم و با مردم بودن ویژگی این دولت است و باید اقدامات انجام شده هنرمندانه به اطلاع مردم رسانده شود.

رئیس جمهور تاکید کرد: یکی از شاخص‌های مهم برای دولت مردمی، احیای اعتماد مردم است و باید تمام تلاش‌ها و اقدامات در جهت خدمت به مردم و حل مشکلات و حفظ و تقویت امید مردم باشد.

رئیسی هرگونه سخن یا اقدامی را که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی دانست و خاطرنشان کرد: نباید با انتشار برخی گزارش‌های غیر مستند در رسانه‌ها، مردم را نگران کرد و همه همکاران دولت تلاش کنند موضوعات بین دستگاهی را فورا حل و فصل کنند و نتیجه اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم برسانند.

رئیس جمهور با اشاره به توصیه سال گذشته، رهبر معظم انقلاب اسلامی به هیات دولت در زمینه حرکت اندیشه‌ورزانه و عقلانی خاطرنشان کرد: وزرا و مسئولان دستگاه‌ها باید کارآمدی و استفاده از نیروهای انقلابی و نخبه را برای اجرای طرح‌های توسعه کشور سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

رئیسی همچنین با اشاره به گزارش وزیر نیرو از آخرین وضعیت تامین آب شرب برخی استان‌ها و اقدامات انجام گرفته در این زمینه، بر لزوم پیگیری موضوع و رساندن آب شرب پایدار به مردم در استان‌های دارای مشکل تاکیدکرد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز پزشک و تبریک این روز به فعالان عرصه سلامت، از کادر درمانی کشور، پزشکان، پرستاران و همه کسانی که برای سلامت جسم و جان مردم فعالیت می‌کنند، قدردانی کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها