کد خبر: 660745
تاریخ انتشار :

معیارهای دولت سیزدهم به روایت آیت‌الله علم‌الهدی

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: اخلاص شدید و ولایت مداری و وابستگی به مقام ولایت از معیارهای دولت شهیدان رجایی و باهنر بود که دولت سیزدهم با بهره‌مندی از این معیارها در همان مسیر گام نهاده است.

معیارهای دولت سیزدهم به روایت آیت‌الله علم‌الهدی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، سید احمد علم‌الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد در حرم مطهر امام رضا (ع) افزود: شهید رجایی در آن روزهایی که همزمان با ترورهای ناحق و درگیری کشور با جنگ بود، خود را شجاعانه مقلد امام راحل می دانست و از رییس جمهوری که به اشتباه از طرف مردم انتخاب شده بود و خود را وابسته به غرب می دانست، هراسی نداشت.

وی با اشاره به خدمات زیاد دولت مردمی به شهروندان خاطر نشان کرد: اگر در روزهای هفته دولت قصد بر ارزیابی دولت وجود داشته باشد باید اخلاص و ولایت مداری معیار قرار گیرد و فعالیت و خدمات رسانی بی وقفه این دولت مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی قداست نظام جمهوری اسلامی را دلیل پایبندی مردم به این نظام دانست و عنوان کرد: این قداست هم به دلیل رهبری مقام معظم رهبری به عنوان نائب بر حق امام زمان عج در این نظام است.

امام جمعه مشهد اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ رییس جمهور، تلاش خستگی ناپذیر برای تحقق دولت مردمی، خلوص نیت در اجرای وظایف و همچنین مبارزه با فساد در قوه مجریه را از مطالبات دولت سیزدهم برشمرد و گفت: این دولت با برپایی سفرهای استانی از همان روزهای نخست، با تمام تلاش در تحقق این مطالبات گام برداشت.

آیت الله علم الهدی افزود: رییس جمهور کنونی بجای نشستن زیر کولر و کاخ ریاست جمهوری با حضور در دل کویر کرمان و دیدار چهره به چهره با کشاورزان، از نزدیک مشکلات آنها را بررسی کرد که نشان از مدیریت عادلانه و مردمی بودن دولت سیزدهم دارد.

وی تصویب بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ مصوبه برای طرح های مختلف در استان ها را نشانه های تلاش جهادی دولت برشمرد و عنوان کرد: این دولت از همان ابتدا در کنار مردم ایستاد و با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی به مقابله با حدود ۴ هزار نفری رفت که با فساد های اقتصادی، به ثروت ۷۵ میلیون ایرانی دست درازی کرده بودند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: دولت سیزدهم با تمام شرایط سخت موفق شد سرعت تورم را کاهش دهد، هرچند تعدادی تلاش کردند با ایجاد تورم های مقطعی، در میان مردم نارضایتی هایی ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان داشت: ارتباط با کشورهای همسایه در عرصه صادرات و پاسخگویی به مطالبات رهبری همگی به برکت پیروی از ولایت و وابستگی به مقام معظم رهبری بود که ریاست جمهوری با توکل بر خدا موفق به انجام آنها شده است.       

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها