کد خبر: 660779
تاریخ انتشار :

جوکار: اصلاح‌طلبان از موسوی برائت نجویند، ضدانقلاب‌اند

محمدصالح جوکار گفت: اگر اصلاح‌طلبان از موسوی اعلام برائت نکنند، آنها هم فتنه‌گر و ضدانقلاب هستند و این را بدانند که ملت ایران توهین به شهدا و مدافعان حرم را تحمل نمی‌کنند.

جوکار: اصلاح‌طلبان از موسوی برائت نجویند، ضدانقلاب‌اند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

به گزارش نامه نیوز، نامه اخیر میرحسین موسوی واکنش‌های بسیاری را برانگیخت و همه دلسوزان انقلاب از این نامه ابراز تأسف کردند. حالا اصولگرایان در نامه‌ای خطاب به اصلاح‌طلبان مطرح کرده‌اند که امروز وقت آن است که موضعتان را در قبال مواضع اخیر موسوی اعلام کنید و اگر هنوز خود را پایبند به اهداف امام خمینی(ره) و اصول انقلاب اسلامی می‌دانید، ضرورت دارد که هرچه سریع‌تر از مواضع موسوی اعلام برائت کنید و در غیر این صورت ادامه سیاست سکوت تأییدی بر مواضع موسوی است.

محمدصالح جوکار، نماینده مجلس، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «اصلاح‌طلبان اگر هنوز باور به نظام جمهوری اسلامی دارند باید از آن فردی که به مدافعان حرم و سردار شهید همدانی توهین کرده است، برائت جویند و این حقی است که مردم مطالبه می‌کنند. اصلاح‌طلبان می‌گویند درون نظام هستیم و می‌خواهیم در همین نظام اصلاحات به وجود آوریم اما مواضع آن فرد فتنه‌گر به هیچ‌وجه منطبق با قواعد نظام نیست».

او ادامه داد: «آن فرد رسما از نظام خروج کرده است و به هیچ یک از مبانی نظام جمهوری اسلامی باور ندارد و عریان هم مواضع ضدانقلابی‌اش را بیان کرده است و حالا وقت آن است آنهایی که ادعای باورمندی به اصول نظام را دارند، از او برائت بجویند تا تکلیف مردم با آنها روشن شود. به هر حال موسوی یک‌زمانی همراه اصلاح‌طلبان بوده و اصلاح‌طلبان هم همراه او بوده‌اند و حالا همه‌چیز باید معلوم شود که آیا همچنان این همگرایی میان آنها هست یا خیر».

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: «موسوی علیه آرمان‌های امام(ره) قد علم کرده است و کاملا اپوزیسیونی ضدنظام است و اصلا مواضع او اصلاح‌گرایانه نیست و بلکه در جهت تخریب و تضعیف نظام اسلامی حرکت می‌کند».

جوکار در پایان گفت: «اگر اصلاح‌طلبان از موسوی اعلام برائت نکنند، آنها هم فتنه‌گر و ضدانقلاب هستند و این را بدانند که ملت ایران توهین به شهدا و مدافعان حرم را تحمل نمی‌کنند. اتهاماتی که از زبان موسوی بیرون می‌آید همان‌هایی است که ضدانقلاب‌های خارج‌نشین مطرح می‌کنند. باید همه‌چیز شفاف شود که چه کسانی در چه خطی حرکت می‌کنند. اصلاح‌طلبان چاره‌ای ندارند جز آنکه موضعشان را روشن کنند و اگر بخواهند در قبال این موضوع سکوت پیشه کنند، در مسیر عناد با نظام حرکت کرده‌اند».

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها