کد خبر: 660811
تاریخ انتشار :

انتظار دوحه برای توافق بین ایران و آمریکا

«محمد بن عبدالعزیز بن صالح الخلیفی» معاون وزیر امور خارجه قطر در امور منطقه‌ای روز شنبه در تهران با «علی باقری» معاون وزیر امور خارجه ایران در امور سیاسی دیدار کرد. معاون وزیر امور خارجه قطر در این دیدار بر اهمیت طی مسیر در زمینه احیای توافق هسته‌ای که در راستای امنیت و ثبات منطقه است تاکید کرد و گفت که قطر در انتظار توافق نزدیک میان آمریکا و جمهوری اسلامی ایران است.

انتظار دوحه برای توافق بین ایران و آمریکا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، «محمد بن عبدالعزیز بن صالح الخلیفی» معاون وزیر امور خارجه قطر در امور منطقه‌ای روز شنبه در تهران با «علی باقری» معاون وزیر امور خارجه ایران در امور سیاسی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری قطر، در این دیدار روابط دوجانبه و آخرین تحولات در زمینه مذاکرات هسته‌ای ایران با آمریکا و تعداد دیگری از موضوعات مورد بحث قرار گرفت.

معاون وزیر امور خارجه قطر در این دیدار بر اهمیت طی مسیر در زمینه احیای توافق هسته‌ای که در راستای امنیت و ثبات منطقه است تاکید کرد و گفت که قطر در انتظار توافق نزدیک میان آمریکا و جمهوری اسلامی ایران است.

همچنین «شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر بعد از ظهر روز پنجشنبه با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تلفنی گفت‌وگو کرده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها