کد خبر: 660883
تاریخ انتشار :

بذرپاش گزینه وزارت کار است؟ / یک نماینده هم تکذیب کرد هم استقبال

​با نزدیک شدن به پایان موعد سرپرستی وزارت کار، نمایندگان مجلس در انتظار معرفی وزیر پیشنهادی دولت هستند.

بذرپاش گزینه وزارت کار است؟ / یک نماینده هم تکذیب کرد هم استقبال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اواخر خردادماه بود که حجت‌الله عبدالملکی با استعفا از کابینه سیزدهم کنار رفت و از آن زمان وزارت کار با سرپرست اداره می‌شود. اما موعد سرپرستی محمد هادی زاهدی وفا در وزارت کار به روزهای پایانی نزدیک می‌شود و دولت باید هر چه زودتر گزینه پیشنهادی خود را برای رأی اعتماد و تصدی این وزارتخانه به مجلس معرفی کند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، حسن لطفی سخنگوی کمیسیون اجتماعی در مورد معرفی گزینه پیشنهادی وزارت کار به مجلس گفت‌وگویی داشته که مهم‌ترین بخش‌های آن را در ادامه می‌خوانید:

*هیچ خبری از معرفی وزیر کار به مجلس نیست. در حالی که مهلت قانونی دولت نیز روبه پایان است اما به کمیسیون اجتماعی و صحن علنی مجلس چیزی ارسال نشده است.

*هیچ گزینه‌ای هم مطرح نیست. گزینه‌هایی که نام آنها مطرح می شود نیز در حد شایعات است و رسما هیچ گزینه‌ای به مجلس معرفی نشده است.

*[با رد شایعات درباره معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی کار] نام ایشان فعلا مطرح نیست اما فکر می‌کنم از جمله گزینه‌هایی هستند که در صورت معرفی در مجلس اقبال کافی برای تصدی کرسی وزارت کار را دارند.

*ما بارها تاکید کردیم که وزارتخانه به این بزرگی نباید بلاتکلیف بماند. چرا که این بلاتکلیفی آسیبی به بدنه دولت و به تبع آن جامعه است.

منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها