کد خبر: 661051
تاریخ انتشار :

دریافت وام فوری بدون ضامن | شرایط دریافت وام فوری و آسان

​مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر گفت: وثیقه‌گذاری سهام در حال اجرایی شدن است و مشکلی وجود ندارد.

دریافت وام فوری بدون ضامن | شرایط دریافت وام فوری و آسان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

شمشی نژاد گفت:در چند سال گذشته بانک‌های قرض الحسنه روند خوبی را پیش گرفته اند. بیش از سه میلیون تسهیلات قرض الحسنه پرداخت که تقریبا بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است. نسبت به تیر سال گذشته براساس تعداد، ۲۲ درصد و مبلغی ۱۰۷ درصد رشد در پرداخت تسهیلات داشته باشیم.

او گفت:در ۴ ماه ابتدایی تقریبا ۸۳۳ هزار تسهیلات پرداخت شده است. در خصوص وام ازدواج بیش از ۱۵ هزار فقره پرداخت داشتیم که درخصوص سایر مانند تسهیلات فرزند آوری از ابتدای امسال بیش از ۱۳ هزار و ۸۶ فقره بوده است. با این رشد‌های بانک‌های قرض الحسنه دولت کمک خوبی کرد.مجوز ورود بانک‌های قرض الحسنه به بازار بین بانکی را داشته ایم مورد بعد بحث افزایش سقف تسهیلات بوده است نکته بعد که دولت کمک کرد در خصوص تسهیلات حقوقی بود‌.

شمسی نژاد گفت: سامانه ضمان را تقویت کرده ایم.البته توثیق سهام در مرحله ابتدایی است و در مراحل بعدی قسمت‌های دیگر مانند گواهی سپرده به آن اضافه می‌شود.

او گفت:حداقل یک سوم مشتریان ما در حال استفاده از خدمات الکترونیکی و غیر حضوری است.نکات مطرح در مورد وثیقه سهام در حال بررسی است اما در آینده ریسک سیستماتیک بررسی می شود.در نهایت نیز از پوستر جشنواره ملی فرهنگی-هنری قرض الحسنه با هدف فرهنگ سازی رونمایی شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها