کد خبر: 661458
تاریخ انتشار :

واکنش یوسفیان‌ملا به اسحاق جهانگیری

عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو با سایت «خبرسراسری» گفت: آقای جهانگیری بگوید که مجلس دهم چه دستاوردی داشت؟ شرایط حاکم بر مجلس همین است و مجلس یازدهم معجزه که نمی‌تواند بکند.

واکنش یوسفیان‌ملا به اسحاق جهانگیری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از سایت خبرسراسری، عزت الله یوسفیان ملا، فعال سیاسی، در آغاز درباره صحبت های اخیر جهانگیری درباره اقدامات تنش آمیز مجلس یازدهم گفت: «آقای جهانگیری بگوید که مجلس دهم چه دستاوردی داشت؟ شرایط حاکم بر مجلس همین است و مجلس یازدهم معجزه که نمی‌تواند بکند. بطور معمول بودجه و لوایح بررسی می شود و هر دوره رفتاری مشخص اعمال می شود گاهی تندتر هستند گاهی کند تر الان هم اتفاق عجیبی نیوفتاده است مجلس دهم هم به همین شکل بود و خیلی تغییری نداریم».

او در ادامه نسبت به گفته های جهانگیری درباره جفای تاریخی در مقابل ارز4200 افزود: «ارز4200تومانی در آن شرایط در مجلس نیز مطرح شد و در کمیسیون بودجه مجلس همه این طرح را پذیرفته بودند و کسی اعتراضی نسبت به این مسئله نداشت الان هم اقدام اخیر مبنی بر حذف آن اقدام شجاعانه ای بود اما این اقدام باید مقدماتی را می داشت که متاسفانه مقدمات آن هم برای اجرا هم برای حذف ایجاد نشد.جراحی اقتصادی هم بدون توجه انجام شد در قانون بودجه نیز آمده بود بزرگترین کار قبل از حذف این ارز اختصاص کالابرگ بود که یک اهرم فشاری بود تا بتوانیم قیمت ها را نگه داریم و نگرانی را در جامعه کم کنیم تا هر روز شاهد افزایش قیمت به این حد نباشیم.این مقدمات انجام نشد و شرایط فعلی ایجاد شد به هر حال زمانیکه ارز 4200تومانی اجرا شد مجلس انتقادی نداشت و هیچ مطلبی در مقابل این اتفاق نوشته نشد و حتی برخی مانند آقای جهانگیری مدعی بودند اگر این ارز نبود دچار مشکل بیشتر می شدیم.یارانه های اخیر نیز به اشتباه اختصاص یافت زیرا به سرعت تورم نمی رسد».

یوسفیان مولا در پایان درباره ادامه صحبت های جهانگیری مبنی بر ارتباط قوی با کشور های منطقه در زمان دولت روحانی گفت: «در ارتباط با کشورهای همسایه دولت فعلی موفق تر بوده است اما دولت قبل بخصوص در سیستم سیاست خارجی خیلی خود را در ارتباط با کشور های منطقه تعریف نمی کرد و کشور های آسیا میانه را تحویل نمی گرفتند و حتی اگر به درستی با آذربایجان هم ارتباط برقرار می کردند آذربایجان به دامن اسراییل نمی افتاد اما دولت فعلی توانست ارتباط خوبی با کشور های منطقه برقرار کند و به واقع راه را در میان کشور های آسیایی باز کرده است».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها