کد خبر: 661840
تاریخ انتشار :

آلمان : ایران حق داشتن سلاح اتمی را ندارد !

فارس/ صدراعظم آلمان در نشست خبری مشترک با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، با ادعای اینکه توجیهی برای رد پیشنهادهای اتحادیه اروپا توسط ایران وجود ندارد، مدعی شد دستیابی به توافق در آینده نزدیک غیرممکن است.

آلمان : ایران حق داشتن سلاح اتمی را ندارد !
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«اولاف شولتز» صدراعظم آلمان که امروز (دوشنبه) در برلین میزبان «یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی بود، در نشست خبری مشترک با لاپید شرکت کرد.

شولتز به‌عنوان اولین سخنران در این نشست گفت: «من با نخست وزیر اسرائیل درباره تحولات اوکراین و لزوم توقف تجاوز روسیه گفتگو کردم. ما در حال تلاش برای کاهش قیمت انرژی هستیم که به دلیل جنگ روسیه در اوکراین افزایش یافته است».

به نوشته وبگاه شبکه «اسکای‌نیوز»، وی درباره مسئله فلسطین اظهار داشت: «اسرائیل نباید به طور یکجانبه مواضع خود را بر فلسطینی‌ها تحمیل کند. ما خواهان راه حلی پایدار برای مناقشه در خاورمیانه بر اساس راهکار دو دولتی هستیم».

صدراعظم آلمان با بیان اینکه برلین به حمایت از رژیم صهیونیستی به عنون «یک شریک و دوست» ادامه می‌دهد، مدعی شد: «ما در حال گسترش همکاری خود با اسرائیل هستیم».

شبکه «الجزیره» نیز به نقل از شولتز گزارش داد: «ایران حق دستیابی به سلاح اتمی را ندارد. دستیابی به توافق با ایران در آینده نزدیک غیرممکن است».

وی درباره رد و بدل شدن پاسخ‌ها بین ایران و طرف‌های غربی مذاکرات وین درباره متن پیشنهادی نیز مدعی شد: «هیچ توجیهی برای ایران جهت رد پیشنهادهای اتحادیه اروپا وجود ندارد. پاسخ ایران به پیشنهاد اروپا درباره توافق هسته‌ای مثبت نبود».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها