کد خبر: 662088
تاریخ انتشار :

منتجب نیا: ماموران گشت ارشاد چرا دختر مردم را بغل می‌کنند؟

عضو موسس حزب اعتماد ملی معتقد است: رئیس جمهور می‌گفت با گشت ارشاد مخالف است اما به شدت گشت ارشاد را ایجاد کرده است.

منتجب نیا: ماموران گشت ارشاد چرا دختر مردم را بغل می‌کنند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رسول منتجب‌نیا، سیاست‌مدار اصلاح‌طلب در گفتگو با خبرفوری از وضعیت گشت ارشاد انتقاد کرده و آن را مغایر شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور دانست و گفت: ماموران گشت ارشاد چرا دختر مردم را بغل می‌کنند؟

او در ادامه گفت: به زمین و زمان می‌زنند تا جلوی فضای مجازی را بگیرند. آقایان می‌ترسند که در فضای مجازی چهار مورد انتقاد بیان شود.

منتجب نیا گفت: بعضی از نمایندگان می‌گفتند با بالگرد در شهر بگردید و دیش‌های ماهواره را پیدا کنید.

رئیسی لایق ریاست جمهوری نبود

این سیاست‌مدار اصلاح‌طلب همچنین گفت: رئیسی می‌گفت دغدغه من معیشت مردم است، مقایسه کنید نرخ اجناس الان بالاتر است یا زمان روحانی؟  قیمت همه چیز در زمان رئیسی چند برابر شده است.

او با بیان اینکه رئیسی صرفا یک قاضی بود و حتی یک روز کار اجرایی نکرده بود، اظهار کرد:  آقایان به این نتیجه رسیده بودند که رئیسی باید رئیس جمهور شود. او به هیچ کدام از وعده‌هایش عمل نکرده است 

منتجب نیا با تاکید بر اینکه رئیسی لایق ریاست جمهوری نبود، تصریح کرد: می‌گویند بانیان وضع موجود باید کنار بروند، پس یکی هم ممکن است نعوذ بالله بگوید رهبری و امام بانی وضع موجود هستند.

حالا که نظام یکدست شده، بروید مذاکره کنید

منتجب نیا در بخش دیگری از گفتگو با خبر فوری با تاکید بر اینکه ما نمی‌توانیم غرب را رها کنیم و فقط به شرق بچسبیم، بیان کرد: حالا که رئیسی از خودتان است و نظام یکدست شده، بروید مذاکره کنید.

وی با بیان اینکه در مذاکره باید آماده عقب‌نشینی بود، گفت: دو ماه پس از ریاست جمهوری روحانی، خبر رسید که قرار است او را بزنند.

جوانگرایی به این معنی نیست که مملکت را بدهیم افراد ناکارآمد 

این سیاست‌مدار اصلاح‌طلب در گفتگو با خبرفوری اظهار کرد: جوانگرایی به این معنی نیست که مملکت را بدهیم افراد ناکارآمد. رئیسی مردم را عصبانی کرده است.

 وی گفت: یک روز آزادی دهید تا ببینید مردم خشمگین چه می‌کنند. رئیسی در حرف زدن خیلی مسلط شده است، او هر شب و هر روز سخنرانی می‌کند و بسیاری از حرف‌هایش غیرواقعی است.

اگر در گذشته کسی حرف‌های احمدی‌نژاد را می‌زد، حداقل حبس ابد می‌گرفت

وی گفت: اگر در گذشته کسی حرف‌های احمدی‌نژاد را می‌زد، حداقل حبس ابد می‌گرفت. چرا هیچ ممنوعیتی برای احمدی‌نژاد نیست؟ احمدی‌نژاد تبدیل به اپوزیسیون شده است. او می‌داند دیگر رئیس‌جمهور نمی‌شود و می‌خواهد قهرمان باشد. چرا با احمدی‌نژاد برخورد نمی‌کنید؟

منتجب نیا افزود: گناه بزرگ مسئولین نظام روی کار آوردن احمدی‌نژاد است. اگر بخواهیم بگوئیم در راس فتنه ۸۸ چه کسی بوده، احمدی نژاد عامل مباشر بوده است. احمدی‌نژاد تمام سرمایه‌های ملی و مذهبی ما را درو کرد.

 رسول منتجب‌نیا در بخش دیگری از این گفتگو بیان کرد: طالقانی و بهشتی مخالف اضافه شدن حجاب اجباری به قانون بودند.

میرحسین موسوی علاقه‌ای به دیدار با سیاسیون ندارد

وی در گفتگو با خبرفوری اظهار کرد: میرحسین موسوی علاقه‌ای به دیدار با سیاسیون ندارد، او موسوی فقط با خانواده دیدار می‌کند اما  در حصر کروبی گشایش‌هایی ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: فراماسون دانستن موسوی، زیر سوال بردن امام خمینی است، به جای فراماسون دانستن، سوالات موسوی را جواب دهید.

این گفتگو را ببینید.

فساد در کشور موریانه کرده است

منتجب نیا گفت: قوه قضائیه باید با فساد برخورد می‌کرده است که نکرده و نفر دوم این قوه رئیسی بوده است. با عوامل فساد در کشور برخورد نشده است.

وی با تاکید بر اینکه همه دولت‌های گذشته بهتر از رئیسی عمل کرده‌اند، بیان کرد: موریانه فساد در کشور نفوذ کرده و هر جا دست بگذاریم بدتر از جای دیگر است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها