کد خبر: 662242
تاریخ انتشار :

5 پیشنهاد به رئیس جمهور

این روزنامه اصلاح‌طلب نوشته: «این که آقای رئیس جمهور همه دختران این سرزمین را چون دختر خود تلقی کنند و در برابرشان مسئول باشند خبر خوب و مسرت بخشی است.

5 پیشنهاد به رئیس جمهور
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه «هم میهن» تماس رئیسی با خانواده مهسا امینی را تیتر یک و از آن استقبال کرده است. این روزنامه اصلاح‌طلب نوشته: «این که آقای رئیس جمهور همه دختران این سرزمین را چون دختر خود تلقی کنند و در برابرشان مسئول باشند خبر خوب و مسرت بخشی است. با این وجود اقدامات ضروری نباید به اینجا ختم شود و برای بررسی دقیق‌ت ماجرا، چند نکته را متذکر می‌شویم:

1. اولین و مهم‌ترین مساله این است که چه مرجعی و با چه ترکیبی می‌خواهد گزارش حقیقت‌یاب را تهیه کند؟

2. نکته دوم اینکه باید از مرگ مهسا فراتر بروید. این موضوع مرتبط با گشت ارشاد است و به نوعی مساله بخش بزرگی از زنان و نیز پدران و مردان ایران است. ...

3. مساله سوم، اصل بازداشت و روندی است که از ابتدا تا خروج از بازداشتگاه طی شده است که بخش اصلی ماجرا همین است. فیلم‌های تقطیع شده نمی‌تواند به فهم موضوع کمک کند. ...

4. از مرحله ورود به بیمارستان و دور کردن خانواده از دخترشان تا مرحله فوت و سپس انتقال به پزشکی قانونی و اقدامات برای خاکسپاری و ... موضوعاتی است که نیازی به تحقیق چندان ندارد، زیرا همه اینها آشکار است و پدر مهسا با ریز جزئیات توضیح داده است.

5. مساله مهم‌تر که فضای افکار عمومی را مخدوش کرده است این است که چرا اطلاع رسانی رسمی کاملا یکسویه است؟»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها