کد خبر: 662502
تاریخ انتشار :

ضرغامی: تجدیدنظر در برخی قوانین و روش‌های ناکارآمد اجتماعی، به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود

عزت‌الله ضرغامی تاکید کرد: باید تحولات اجتماعی را درک کنیم و برای آن برنامه داشته باشیم.

ضرغامی: تجدیدنظر در برخی قوانین و روش‌های ناکارآمد اجتماعی، به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و عضو شورای عالی فضای مجازی در توییتی نوشت: بزرگترین منکر، بدبین کردن مردم نسبت به اساس دین است. نظام بن‌بست ندارد. برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین و روش‌های ناکارآمد اجتماعی، به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود. تحولات اجتماعی را درک کنیم و برای آن برنامه داشته باشیم.

وی پیش از این نیز در توییت دیگری نوشته بود: مرزبندی بین فعالان کف خیابان ضروری است . جوانان و زنان آزرده از فوت غمبار مهسا امینی با لیدرهای آموزش دیده و متصل به خارج متفاوتند. رفتار، ادبیات و صبوری ضابطین باید آگاهانه، مدیریت شده و متناسب با سوژه باشد .

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور نیز در نشستی با حضور ایرانیان مقیم آمریکا با بیان اینکه دفاع از حقوق افراد جزو ذات جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: موضوع فوت این دختر عزیز را همانطور که به پدر این دختر خانم قول داده‌ام با جدیت پیگیری خواهیم کرد.
رئیس جمهور با تشریح وظایف سازمان قضایی نیروهای مسلح برای رسیدگی به تخلفات نیروهای نظامی تصریح کرد: اعتراض اشکالی ندارد، اما اغتشاش در هیچ جای دنیا پذیرفتنی نیست، چون امنیت مردم و جامعه را به خطر می‌اندازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه نیز  طی تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضایی، خطاب به آنها دستور داد در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و صیانت از زندگی عادی و روزمره آنها در سراسر کشور و مقابله با عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای، برخورد بازدارنده طبق قانون صورت گیرد و در تکمیل و رسیدگی به پرونده های قضایی آنها هم تسریع شود.رئیس دستگاه قضا همچنین در این تماس‌ها با اشاره به شگرد دشمنان و عناصر وابسته به گروهک‌های معاند در برانگیختن هیجانات مردم به ویژه نوجوانان و جوانان و تحریک احساسات آنها با ترویج شایعات و اکاذیب‌، به مسئولان قضایی ذیربط در سراسر کشور دستور داد، در مورد برخورد قانونی با منابع ترویج دروغ و شایعه هم اهتمام صورت گیرد.

رییس عدلیه تاکید کرد: نباید اجازه دهیم دشمن با سوء استفاده از موقعیت به وجود آمده بخشی از جامعه که بر اساس شنیدن برخی از اخبار غیر دقیق، دارای سوال و مطالبه می باشند را مساله دار و دارای شبهه کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها